mikä kumma siinä oikein on, pyykkihuoneesta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Että ne vaatteet on aina laitettava sille puolelle kuivumaan missä omani ovat, vaatteet oli jälleen leitettu narulle päällekäin, vaikka ne oli nippa nappa kuivat ja toinen puoli kuivaushuoneesta on ihan tyhjä...en ymmärrä en, jos kerta on ihan pakko laittaa samalle puolelle jossa jo on vaatetta voisi ne vaatteet sitten nostaa sinne koriin, minulla on alhaalla aina pyykkikoppa kun vien sinne vaatetta...en ymmärrä en sitten yhtään...mukava vaan sitten itse aina oikoa niitä märkiä vaatteita uuestaan kuivumaan ja sitten ne saatta kuitenkin olla taas tunnin päästä ihan mytyssä :headwall: :headwall:

Ikävää :/ meillä on kovassa käytössä tuo aika pieni kuivaushuone, mutta sulassa sovussa ollaan sen käyttöön opeteltu muiden asukkaiden kanssa. =) Tosin meillä on kyllä aika pieni tämä kerrostalo,, tunnetaan aika hyvin kaikki 'pyykkitupalaiset'. :D

juu no meiän pyykkituvalla oon mie ja joku toinen,eli ei siitä pitäis kiinni olla...kehtaiskohan tuota jo ruveta laittaa lappua vaatteisiin että toinen puoli pyykkituvasta on tyhjä, kiitos!...ärsyttää kun vaatteet aina ryppyisiä, kun itse kun ne laitan narulle, niin eivät jää ryttyyn...sisällä miulla ollut kuivamassa mutta niin kauhee kosteeta tulee kun joka toinen päivä pesen yhden tumman ja yhden vaalean koneellisen ja sitten vkoloppuisin liinavaatteet ja pyyhkeet...

meillä ei ole vihkoa ollut koskaan tuolla, joten ei varauksia ole ollut ja tähän saakka tosiaan mennyt ihan hyvin mutta tää alkoi noin 2 viikkoo sitten ja mua pännii...iltaisin siis yleensä vien ja seuraavana aamuna ne haen pois..jos vien jo aamulla, haen illalla...jotta kaikki on kuivat...siellä on vanha kuivaaja joten se ei ole kovin tehokas, kokeillut käydä kattomassa 4 ja 6 tunnin päästä, mutta vielä kosteita

Meidän pyykkituvassa käy joku tosi kätevä pyykkäri kuivattamassa peittojaan ja pussilakanoitaan: se ei edes ota pussilakanaa pois peiton päältä pyykkiä pestessään, joten siellä ne peitot kuivuvat pussilakanoissaan... Ko. pyykkäri on VARMASTI joku mies. :laugh:

Siitä tuli toinen juttu mieleen... Ukolleni kerran sanoin, että vaihda pussilakana pojan peittoon ja annoin hänelle uuden pussilakanan ja peiton, jonka päällä oli vielä se vanha pussilakana. Arvatkaas kuinka kävi... No, hän tietysti pisti sen uuden pussilakanan sen vanhan pussilakanan päälle. :laugh: Ihmettelin aluksi, että mihin ihmeeseen se äijä sen pyykkiin pistettävän pussilakanan laittoi, mutta sieltähän se puhtaan pussilakanan alta löytyi... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Siitä tuli toinen juttu mieleen... Ukolleni kerran sanoin, että vaihda pussilakana pojan peittoon ja annoin hänelle uuden pussilakanan ja peiton, jonka päällä oli vielä se vanha pussilakana. Arvatkaas kuinka kävi... No, hän tietysti pisti sen uuden pussilakanan sen vanhan pussilakanan päälle. :laugh: Ihmettelin aluksi, että mihin ihmeeseen se äijä sen pyykkiin pistettävän pussilakanan laittoi, mutta sieltähän se puhtaan pussilakanan alta löytyi... :headwall:

:laugh:

Yhteistyössä