Niin, minun kissani teki kissanpennut ja kissanpennut olivat jo viikon ja löydettiin ne ja emo. Laitettiin ne eteiseen ja aamulla menin katsomaan miten emo ja kissanpennnut jakselee. Huomasin että kissani Tikru(tyttö) oli tullu vaahtoo suusta ja oli oksentanu ruokaa. Etsiskelin emoa mutta en löytänyt. Menin ulos etsimään. Ei, ei löytynyt, menin sitten katsomaan sisälle kissanpentuja niin silittelin niitä näni ja huomasin että kissani Tikru oli tulossa pakastimen takaa ja mauku tosi kovaa ja huusin äitille että tikru on kuolemaisillaan. Äiti sitten kuttu mun iskän ja iskä tuli kattomaan Tikrua. Tikrulla jalat oli niinkun halvaantunut ja oli tulluu vaahtoo suusta ja oksennellu. Tikru yritti mennä yhteen pieneen paikkaan änkäytyä, mutta jalat ei pystyny vetämään sinne. Iskä kysyi että " lopetnako mä ton?" Minä ja äiti itkusena vaan että"kyllä! En halua että se kituu enää yhtään!" Sitten iskä lopetti sen navetan takana. Minä itkin ainakin tunnin ja äitini kanssa. Kissanpennuilla ei ollu emoa joten meillä oli samaan aikaan tehnyt Miiru kissa penntu ja sitten vietiin ne sinne Miirun luo. Kyllä Miiru niinstä huolen pitää.