Mikä kaunistaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruma

Vieras
Olen mielestäni todella ruma. Vaikea selittää ja kuvailla. Mulla on todella korkeat ja erottuvat poskipäät. Sellaiset pallot. sitten tulee ne sellaiset viivat kasvoihin, koska posket ovat jotenkin niin erottuvat.
Hyppyrinenä ja se hyppyri on todella sellainen terävä/näkyvä. Luomet ovat aina roikkuneet (siis lapsenakin) ihan silmäripsien juuressa kiinni.
Mulla on iso naama ja iso pää.

Kroppa mulla on todella hyvä, mutta se nyt ei paljon helpota.

Mitkä asiat ovat sellaisia, joihin voi vaikuttaa helposti itse ja jotka yleensä kaunistavat naista? Siis tyyliin pitkät hiukset, kiharat hiukset, otsatukka, silmälasit, ripsienpidennykset jne..

Kuule. Hyvä itsetunto kaunistaa naista. Kun itse hyväksyy naamansa, pakottaa muutkin hyväksymään. Tekoripsien tielle voit lähteä jos haluat, voit kiharrella hiuksiasi mielin määrin ja voit rampata kosmetologilla ja meikata aamuisin kaiken piiloon, mutta mikään ei muuta sitä että jos naamasi on nurinpäin, se on nurinpäin pitkien ripsien ja kikkaroiden kanssakin.

Muuta asennetta.

En ole koskaan ennen edes ajatellut ulkonäköäni niin paljon. Olen vasta 27v. En saa koskaan seuraa baarissa ja jos menen esim. nettitreffeille, niin ekoihin treffeihin jää. Eikä sitä voi selittää luonteella. Olen kuitenkin ihan itsevarman oloinen ja mukava tyyppi.
Olen vain todella ruma..

Kyllä minäkin toivon, että kaunis hymy, hyvä ryhti, kivat tyylikkäät vaatteet sekä hiukset kivasti laitettuna olisi vähän nätimpi kuin rähjäsenä. Enää se nyt ei niin haittaa, että ei ole kaunotar, mutta kyllä harmittaa kun ei ole koskaan ollut kaunis. Varsinkin nuorempana harmitti ja kovasti. Minulla on leveät leukaperät ja voimakkaat piirteet. Olen kasvoista miehekkään näköinen. Ällöä.

Yleensä tekoripset ovat parempi ja luonnollisemman näköinen vaihtoehto, kuin ripsienpidennykset. Ripsienpidennykset lisäksi pilaa omat ripset.

Tekoripsillä saa kauniit, suuret ja näyttävät silmät ja samalla kasvot näyttävät pienemmiltä. Meikkivoiteella saa hyvän ihon ja varjostuksilla voit korostaa hyviä puolia.

Hymy kaunistaa.

Kannattaa myös opetella meikkaamaan. Meikillä voi helposti korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja puolia. En ole vielä yhtään naista nähnyt, jota ei kevyellä ehostuksella olisi saanut kaunistettua. Pitkät hiukset sopivat myös useimmille. Ne häivyttävät kasvojen huomiota herättäviä epäedullisia piirteitä.

[QUOTE="Mies";28934241]Pitkät hiukset. 99% naisista on kauniimpia pitkillä hiuksilla. Jos puhutaan alle 50v naisista.[/QUOTE]

Ei tuo välttämättä päde. Jos on vähän erikoisemmat piirteet, hyvällä lyhyellä kampauksella kasvoista saa persoonallisuutta esiin ja niitä vähemmän kauniita puolia piiloon. Muistan kun itse pätkäisin pitkät hiukset pois, yhtäkkiä vientiä riitti.
Olen kuitenkin Phoebsin kanssa samaa mieltä, että asenteesta se on kiinni. Vapautunut, aito hymy kaunistaa ihan ketä vain. Enkä ap usko, että olet muiden mielestä sellainen hirviö kuin kuvittelet :D
Kaikilla Hollywood-tähdillä on muuten iso pää ;)

viimeks kun joku väitti itseänsä rumaksi kävi niin että rumuus oli itsekeksittyä.
kuvasta kun näki ettei asia ollukkaan niinkun alkuun väittäjä väitti.

jos roikkuvien luomien lisäksi laittaa tekoripset näky voi olla kaamea:luomi roikkuu sitten sen tekoripsen päällä.Jos on iso pää tuuhea,ilmava tukka vois olla hyvä,ei todellakaan sellainen joka makaa päätä myöden.Meikillä voi korostaa ja häivyttää.

Mä en ole tähän ikään mennessä vielä rumaa naista nähnytkään, jos ei lasketa 70- luvun DDR:n kuulantyöntäjättäriä. Liikaa partaa ja liian isot munat mun makuuni ollakseen naisia.

Muutoin ulkoinen rumuus on aina ollut liikaa viinaa, huonoa hygieniaa ja useimmin näiden yhdistelmää.

Sisäisesti rumia, vittumaisia ämmiä olen tavannut. Heidän tapauksissaan se ulkokuori ei kaunista tippaakaan.

• Tykkää
Reactions: päätön
Pää pystyyn ap, taidat kiinnittää liikaa huomiota niihin seikkoihin, jotka itseäsi ulkonäössäsi häiritsee. Sinussa on varmasti paljon kauniita piirteitä, kuten esim. tuo upea kroppa jota itsekin kehuit. Kaikissa meissä on varmaan jotain josta emme itsessämme pidä, täytyy vaan keskittyä korostamaan niitä hyviä puolia!

[QUOTE="Vieras";28934647]Kauniisti meikatut silmät.
Ei mustat.
Lämmin pehmeä meikkaus joka tuo ripset esiin.
Kokeile colosen uutta valkoista ripsaria. Saat säihky silmät.[/QUOTE]

Kokeile Tikkurilan Miranolia. Sillä rumentaa itsensä halvemmalla kuin kosmetiikkahyllyn tuotteilla. :D

Yhteistyössä