Mikä kännykkä paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuriton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuriton

Vieras
Minulla on uuden puhelimen hankinta edessä, vaatimuksia ei paljoa olisi, sillä olen niin vähän tähänkin mennessä osannut/viitsinyt hyödyntää niiden ominaisuuksia.
Mitä puhelinta minulle suosittelisitte kun luurilta toivoisin seuraavaa:
- sillä vois soittaa ilman,että puhelinta pitää ensin buutata tai että puhelu katkeaa kun vahingossa hipaisen näyttöä
- sillä voi tekstareita lähettää ja whatsappia käyttää
- omaisi hyvän kameran ja siitä ois hyvä ja helppo siirtää kuvia suoraan facebookkiin
-puhelinta ei tarttis päivitellä

eli "ihmeitä" en tarttis - mikä ois paras malli ja merkki mulle?

Ei kannata ostaa iPhonea, niihin jää koukkuun eikä enää muita ostakkaan. Tapahtunut sadoille miljoonille ihmisille. Samalla saattaa langeta muihinkin tämän maailman arvokkaimpanakin yrityksenä pidetyn firman tuotteisiin. Nokiankin se meni kaatamaan prkl.

jotkut sanoneet, ettei Lumiaa kannata laittaa

En itse tunne yhtäkään tyytyväistä lumian käyttäjää, vähintään joka toinen joutunut lähettämään huoltoon ekan puolen vuoden aikana. Ja myös niiden kalliimpien lumioiden kohdalla, ei pelkkien halpisten.

Mulla on iPhone 4s, palvellut 2v jo todella moitteetta. Kulaan mun tuntema käyttäjä (itseni mukaan lukien) ei ole vaihtanut muuhun merkkiin iPhonen jälkeen. :) toiseksi parhaita tuntuvat olevan samsungit, mutta itse en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Miiiiiiiinä;30618107:
En itse tunne yhtäkään tyytyväistä lumian käyttäjää, vähintään joka toinen joutunut lähettämään huoltoon ekan puolen vuoden aikana. Ja myös niiden kalliimpien lumioiden kohdalla, ei pelkkien halpisten.

Mulla on iPhone 4s, palvellut 2v jo todella moitteetta. Kulaan mun tuntema käyttäjä (itseni mukaan lukien) ei ole vaihtanut muuhun merkkiin iPhonen jälkeen. :) toiseksi parhaita tuntuvat olevan samsungit, mutta itse en tykkää.

Lisään vielä, että mulla on myös iMac ja iPad mini, joita rakastan myös. :P

Mie oon kyllä tyytyväinen Lumian omistaja, samoin mun mies. Eikä ole tarvinnut huoltaa yhtään kertaa kummankaan Lumiaa.
Jos ostaa uudemman eikä ihan halvinta Lumiaa, niin on hyvä puhelin.
Iphonea en osta ikinä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä