Mikä juttu tää on? Oudoin puhelu! Mitä tää on?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kaverilta tuli viesti että "ystäväni ****** soittaa sulle tänään tai huomenna. sil on tärkeää asiaa, joten kuuntelethan avoimin mielin" (ton luettuani mä olin varma, että kaveri on liittynyt johonkin lahkoon)

No, se ystävä soitti. Että tää kaveri ja se tekee jotain bisnestä kahden kansainvälisen firman kanssa, ja se on jotain uskomatonta ja upeeta ja IHQDAA, ja ne haluu tulla näyttään sen mulle. Mut se ei voinu selittää mikä se homma on, ku se on niin upeeta.

Onks tää taas joku superimuri, mikä imee karvatkin perseestä? Vai villapetivaatesetti? Vai höyrypuhdistin? Anaalivalkaisu?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kaverilta tuli viesti että "ystäväni ****** soittaa sulle tänään tai huomenna. sil on tärkeää asiaa, joten kuuntelethan avoimin mielin" (ton luettuani mä olin varma, että kaveri on liittynyt johonkin lahkoon)

No, se ystävä soitti. Että tää kaveri ja se tekee jotain bisnestä kahden kansainvälisen firman kanssa, ja se on jotain uskomatonta ja upeeta ja IHQDAA, ja ne haluu tulla näyttään sen mulle. Mut se ei voinu selittää mikä se homma on, ku se on niin upeeta.

Onks tää taas joku superimuri, mikä imee karvatkin perseestä? Vai villapetivaatesetti? Vai höyrypuhdistin? Anaalivalkaisu?

todennäkösesti verkostomarkkinointia, älä missään nimessä mene mihinkään tilaisuuteen, alkavat soittelemaan alvariinsa! täältä lisätietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

ps. se on KUSETUSTA!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

todennäkösesti verkostomarkkinointia, älä missään nimessä mene mihinkään tilaisuuteen, alkavat soittelemaan alvariinsa! täältä lisätietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

ps. se on KUSETUSTA!

No en mä kyllä mee mukaan mihinkään. Mutta mun on varmaan pakko päästää ne tänne, tai mua jää vaivaamaan että mitä ne kauppaa |O

Move! Ja älä ota vastaan, ne vaan aivopesee sinut hulluilla jutuillaan ja se on huijausta! Nämä pääjehut nostaa rahaa muiden kustannuksella ja sulle ei jää mitään. Ne on olleet oikeudessakin. Ja kaveri on saanut karvaasti kokea mitä on tulla huijatuksi näiden ihmisten toimesta.

Mulle tuli kans kerran tuollainen puhelu.. Kun menin paikalle, oli suoramarkkinoinnin esittely tilaisuus, josta ei meinannut millään päästä pois.. Lopulta lupasin miettiä asiaa, jotta pääsin lähtemään..

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|

Mikä MOVE?

Jotain huuhaa verkostomarkkinointia, ne pommitti mua vuoden. Soitti monta kertaa päivästä, välillä oli ties mitä tyyppiä ovella ja yritti saada mua mukaan. Älä mee edes kuuntelemaan, saat ikuisen vaivan |O

Yhteistyössä