mikä ihmeen taika tossa arcoxiassa on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaargh

Vieras
jenkeissä sillä ei ole edes myyntilupaa ja täällä lääkärit ylistävät sitä kauheet sivuvaikutukset ja minulla se ei ainakaan tehoa. leikkaus takana ja nyt on saatava jotain tehokkaampaa tai hajoo pää. mennyt 120mg arcoxia. panacod x6, burana 400mg tarvittaessa. ei apua.

Minulla se kyllä auttaa. Leikkausta odotellessani sain vähennettyä Panacodia ja kokeilin jättää Arcoxiankin pois, mutta särky jalassa paheni. Kallis on, mutta onneksi meni sairauskassan piikkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Arcoxia on ihan paska lääke, kallis eikä tehoa.
ollaan ainaki jostain samaa mieltä :wave:
Mullakaan se ei selkäkipuun ihan parhaalla mahdollisella tavalla auttanut mutta saihan se kaiken maistumaan ihan metallilta. Maitoa ei metallisen fleivörin takia voinut juurikaan juoda.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
hyvä että jollain auttaa. minulla ei.

oletko muistanut tauottaa?

En, ei käsketty.

omg. se pitäis. googleta arcoxia.

Olen lukenut Lääkelaitoksen sivuilta Arcoxian tiedot. Se on ainakin luotettava lähde.

sitä ei saa käyttää yhtäjaksoisesti 8vuorokautta pitempään. Sitten pitää olla tauko.

tossakin mainitaan kuuriluontoisesti otettavana! http://kaksplus.fi/keskustelu/t1248449

ootko kauan syönyt? onko munuaisarvojasi mitattu? :|

Olen syönyt kohta neljä viikkoa, munuaisarvoja ei ole mitattu. Jos se olisi rutiinia, kokeet olisi varmasti otettu viime viikolla kun olin sairaalassa. Luotan enemmän ortopedin asiantuntemukseen sekä Lääkelaitoksen tietoihin.

Yhteistyössä