Mikä ihmeen klimppi mun vuodon mukana tuli?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Aloitin pillerit syyskuussa ja söin kaksi liuskaa peräkkäin. Nyt alkoi tyhjennysvuoto. Kävin vessassa ja paperiin tuli useamman sentin pituinen klimppi. Se oli suurimmaksi osaksi väriltään vaalea, osasta kohtaa vain verinen.

Siis mitä ihmettä?!? Tiedän, että voi tulla hyytymiä, mutta tuo väri hämäs mua.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Se on jostain kohdun seinämää tai sitten oletteko olleet yhdynnässä, ettei olis vain spermaa?

No kyllä mä nyt sperman tunnistaisin eikä tuo todellakaan ole sitä! Olen sitä paitsi ollut yhdynnässä viimeksi ennen pillereitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se on jostain kohdun seinämää tai sitten oletteko olleet yhdynnässä, ettei olis vain spermaa?

No kyllä mä nyt sperman tunnistaisin eikä tuo todellakaan ole sitä! Olen sitä paitsi ollut yhdynnässä viimeksi ennen pillereitä.

Toi on kyllä hienoa, että tullaan tänne kyselemään ja kun joku yrittää auttaa niin aletaan avautumunaan tyyliin: "pidäxä mua ihan tymänä vai?"

Otetaan vähän sitä hattua käteen, niin kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pendulum:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Toi on kyllä hienoa, että tullaan tänne kyselemään ja kun joku yrittää auttaa niin aletaan avautumunaan tyyliin: "pidäxä mua ihan tymänä vai?"

Otetaan vähän sitä hattua käteen, niin kyllä se siitä.

No jos mä osaan katsoa ettei se ole spermaa niin miksi en saisi tätä sanoa ääneen?!

Tulee mieleen kun joskus nuorempana olin suhikussa ja yhtäkkiä pestessäni kädessä tuntui klimppi. Heitin sen paniikissa pois kun minusta se näytti ihan joltain alkiolta!!!? Viemäriin meni ja jäi vaivaamaan. Soitin terkallekin joka sanoi ettei se voinut olla alkio.

Mulla oli siis silloin menkat (tai keskenmeno).

Mitään sellasta klimppiä en oo aiemmin enkä myöhemmin nähny. Se oli vaalea.

Vaivaa hieman vieläkin joskus

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tulee mieleen kun joskus nuorempana olin suhikussa ja yhtäkkiä pestessäni kädessä tuntui klimppi. Heitin sen paniikissa pois kun minusta se näytti ihan joltain alkiolta!!!? Viemäriin meni ja jäi vaivaamaan. Soitin terkallekin joka sanoi ettei se voinut olla alkio.

Mulla oli siis silloin menkat (tai keskenmeno).

Mitään sellasta klimppiä en oo aiemmin enkä myöhemmin nähny. Se oli vaalea.

Vaivaa hieman vieläkin joskus

Kooltaan noin puoltoista senttiä

Yhteistyössä