Mikä Ihmeen Callanetics...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maagi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvä ihminen, lue niin tiedät!

Ei kukaan jaksa montaa kertaa alkaa samoja asioita hokea. Tuossahan tuo ketju on, johon ihmiset hyvää hyvyyttään kirjoittavat, lue siitä.

Jos et jaksa sen vertaa kahlata asiaa läpi niin takuulla susta ei tuohon jumppaankaan ole. (Don't shoot the messanger).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 10:49 Maagi kirjoitti:
No anteeks kun kysyin.
Jaksoit kuitenkin meuhkata, että sulla tais olla huono päivä. Samalla vaivalla olisit pääkohdat siitä kertonut.

Mä vaan aina jaksan yrittää kannustaa ihmisiä LUKEMAAN ja TUTKIMAAN ja KÄYTTÄMÄÄN OMIA AIVOJAAN. Turha yritys useimmiten, mutta worth a shot. Aina toiveissa että tästä kannustuksesta olisi apua myös laajemmalti elämässä, ei vain yhtä viestiä koskien. Ehkä joku uusavuton oikeasti heräisi ja tajuaisi seuraavan kerran hölmöjä kysellessään etsiä itse tiedon (joka totisesti on tuossa muutaman rivin päässä!!!) sen sijaan että pyytää toisilta valmiita tiivistelmiä mutta right.

Paha päivä ei ollenkaan. Samalla vaivalla olisin voinut sulle tiivistää asiat, mutta mitä sä olisit siitä muuta oppinut kuin sen että seuraavan kerrankin tyydyt käyttämään toisten aivoja ja vaivoja omiesi sijasta. Think about it.

Maagi, jos otat kaiken opastavan v*ttuiluna niin kasvua ei ole näkyvissä eikä kyllä ruumiinmallin kutistumistakaan. Huumorin voi myös lukea rivien välistä ellei itsetunto ole aivan nollassa you know?

vieraampi, kellähän se elämän puute on kun avaa ketjua jonka nimi jo sanoo että tämä ei tarjoa mitään uutta kun totisesti on yhäkin tuo aito ja alkuperäinen CALLANETICS-ketju tuossa liki. Mun elämäni on koulutus- ja kehitys. Liittynee siis toimialaani tämäkin. Jos haluat, saat sinäkin minulta muutaman vinkin oman aivopääoman kehittämiseen ;)

Oon vielä niin ihqu että laitan suoran linkin tähän ;) http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=239777

Siellä mm. ahkera kannustaja Taivaansini jaksaa opastaa ihmisiä ja lukemalla selkenee ah niin moni asia. Eteenpäin on myös linkkejä, neuvoja kuinka hakea kirjaa kirjastoista, mitä ongelmia tulee esiin jumpatessa ja niin edelleen. Voi oppia jopa tietoa, jota vailla ei tiennyt olevansa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:42 Vieras kirjoitti:
Oon vielä niin ihqu että laitan suoran linkin tähän ;) http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=239777

Siellä mm. ahkera kannustaja Taivaansini jaksaa opastaa ihmisiä ja lukemalla selkenee ah niin moni asia. Eteenpäin on myös linkkejä, neuvoja kuinka hakea kirjaa kirjastoista, mitä ongelmia tulee esiin jumpatessa ja niin edelleen. Voi oppia jopa tietoa, jota vailla ei tiennyt olevansa.

Snif, joku on kerrankin huomannut mut :heart: :hug:

Yhteistyössä