Mikä ihme tuota miestä vaivaa? *turhis* Älä avaa jos ei ole ku vittuiltavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orion

Vieras
Se vaan kärtyää, tiuskii ja haukkuu...
Vitun hyvältä tuntuu...

Ääliö sotki olkkarin maton ja ku sanoin et siivoo pois vielä ku lähtee pois (mustetta) niin kauhee huuto alko ku ei kehannu edes yrittää...
Vittu sitä ole joka päivä raha ostaa uusia mattoja!
Saamarin idiootti!

Hänen asiat ei voi odottaa mut oota vaan jos mulla on jotain niin saa luvan oottaa!

Tai kun olis pitäny viedä yks paperi asuntotoimistoon niin on vitkutellu koko helvetin viikon sen viemistä...
Sitä ennen ootin varmaan 2vko että se sais aikaseks laittaa tulostimen kuntoon että sais sen lapun ulos koneelta...
Lopulta meni hermot ja jotenki ihmeen kaupalla sain sen ite ulos

No niin nyt helpotti

Ja miksi me niitä niin kovasti rakastetaan? =)
Mulle yksi ystävä sanoi kun kaikki muut olivat haukkuneet mun sikaa että siitä löytyy paljon hyvääkin. Mutta että se pitää ottaa joko sellaisena kuin se on tai antaa sen rehottaa tyytyväisenä aidan toisella puolella.

ääh,niin tuttua että tajuan mikä sua ketuttaa. :hug:
Mä nykyseltään lisään autoon öljyt ja suoritan kaikki paperihommat oikeisiin paikkoihin koska toi on tota.Ja jos mies sotkee niin siihen jää. :kieh:

Joo ja roskat pitää jättää niille sijoilleen tai tunkee tiskialtaaseen paskasten astioitten sekaan...
Josta niitä on sitten ihana tonkia ku on märkiä ja kaikkee muuta kivaa :x

Tai ku keitetään kahvia ja juuaan sitä niin sitä lorotellaan kaapin oviin, pöyälle ja lattialla, eikä viittitä siivota

Tuolla on sitäpaitsi jotain pakko-oireitaki :laugh:

Kun ollaan lähössä jonnekki reissuun niin se eka hoputtaa hulluna että pitää mennä...
Mun ja lapsen pitää mennä autoon oottamaan ku se jää tarkistamaan kaikki paikat (ettei ole kahvinkeitin seinässä, parvekkeen ovi auki tms...) ja sitä kestää sen 10min varmaan...

Sitten jos tuun eteiseen oottamaan ku autossa tulee kylmä niin se hermostuu ja suuttuu :ashamed:
Meillä tapellaanki aina ku lähetään jonnekki...

Toisinaan tuntuu onko tämä tän arvosta?

Alkuperäinen kirjoittaja orion:
Joo ja roskat pitää jättää niille sijoilleen tai tunkee tiskialtaaseen paskasten astioitten sekaan...

Tai ku keitetään kahvia ja juuaan sitä niin sitä lorotellaan kaapin oviin, pöyälle ja lattialla, eikä viittitä siivota

no tää on tuttuu meilläki.. se on muuten vaikeeta ottaa se tiskirätti käteen. vielä vaikeempaa se on huuhdella se käytön jälkeen ja laittaa kuivumaan.. :) vaikeeta, vaikeeta..

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja orion:

no tää on tuttuu meilläki.. se on muuten vaikeeta ottaa se tiskirätti käteen. vielä vaikeempaa se on huuhdella se käytön jälkeen ja laittaa kuivumaan.. :) vaikeeta, vaikeeta..

Ja jos siitä sanoo niin sitten suututaan...

Kuulostaa ihan mun exältä! Ei oo kyllä löytynyt tässä neljässä vuodessa parempaakaan tilalle, mut ei oo silti tullut yhtään ikävä. Oli niin saakelin vaikeaa joka ikinen pikkuasiakin sen kanssa. Itte piti tehdä tasan kaikki ja jos yhtään vahingossakaan huomautti mistään tai yritti pyytää tekemään mitään, niin kauhea riehuminen ja raivoaminen alkoi.

Yhteistyössä