I
Ilkeän 3v lapsen äiti
Vieras
Minulla on mieheni kanssa 6 lasta, vanhin on 14v ja nuorin 3v. Viisi vanhinta lasta vihaavat tätä nuorinta lasta, joka käyttäytyy usein selvästi tahallaan ärsyttävästi ja ilkeästi sisaruksiaan kohtaan esimerkiksi sotkemalla ja rikkomalla näiden tavaroita. Mutta sitten aina kun vanhemmat lapset rankaisevat tätä nuorinta tämän ilkeydestä, niin tyttö alkaa itkemään ja tulee valittamaan meille vanhemmille, että sisarukset ovat ilkeitä ja kiusaavat, vaikka tyttö on itse aina ilkeä heille. Tänäänkin tyttö härnäsi 11v isoveljeään, kunnes veli hermostui, tönäisi siskonsa kumoon ja huusi, että "Kaikki oli ennen paremmin kun tuo kusipää ei ollut vielä syntynyt". Silloin tyttö alkoi heti itkemään ja juoksi valittamaan että siskot ja veljet vihaavat häntä. Nytkin tyttö itkee tahallaan sillä ärsyttävällä tavalla jolla hän tietää voivansa ärsyttää sisaruksiaan oikein hyvin ja tekee sitä vain siksi, että isommat lapset ovat sitä mieltä, että kaikki oli ennen paremmin ennenkuin sisko syntyi kiusaamaan heitä.
Ps. minä ja miehenikin olemme sitä mieltä, että kaikki oli ennen paremmin enennkuin tuo kuopus syntyi, koska hän oikeasti ärsyttää tahallaan koko ajan meitä vanhempiakin. Kukaan meidän perheessä ei tykkää tästä 3v tytöstä.
Ps. minä ja miehenikin olemme sitä mieltä, että kaikki oli ennen paremmin enennkuin tuo kuopus syntyi, koska hän oikeasti ärsyttää tahallaan koko ajan meitä vanhempiakin. Kukaan meidän perheessä ei tykkää tästä 3v tytöstä.