mikä ihme tuolla lapsella on?! (kova kuume ja yskä....)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikki...

Vieras
5 päivää kuume 38-40. (ei laske lääkkeellä alle 38) yskii koko ajan ja jatkuvasti, tuntuu että tukehtuu.. oksentaa limaa.

ei olla 5 päivään kunnolla nukuttu. herää vähän väliä itkemään. johonkin selvästi sattuu kovasti muttei kerro mihin..

tiistaina lääkärissä käytiin, ei kuulemma mitään vikaa missään.

ja tänään alkanut lisää huolestuttamaan, kun niskaa valittaa kipeäksi ja suussa oli kaksi pattia. sellasia valko punaisia, eikä minusta näyttänyt että olisi purrut...

ja tosiaan, tätä kuumeilua ja yskimistä on aika tarkalleen 1kk välein. edellisestä hyvä jos parantuu, taas kuume nousee... :(

juu, aamulla mennään lääkäriin uudestaan. ja todellakin vaadin että siellä myös tutkitaan.
alkaa usko loppumaan, ettei tätä lasta terveeksi saa ikinä. :(

voi pientä... :(

rakkulat suussa vois viitata enterorokkoon. Meillä se nosti kunnon kuumeen kans. Mutta jos niska/pää kipeä ja korkea kuume niin mä huolestuisin ettei oli aivokalvontulehdus... mä tosin oon aika hysteerinen sen suhteen, kun ulkomailla asuessa sillä niin peloteltiin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja poikki...:
5 päivää kuume 38-40. (ei laske lääkkeellä alle 38) yskii koko ajan ja jatkuvasti, tuntuu että tukehtuu.. oksentaa limaa.

ei olla 5 päivään kunnolla nukuttu. herää vähän väliä itkemään. johonkin selvästi sattuu kovasti muttei kerro mihin..

tiistaina lääkärissä käytiin, ei kuulemma mitään vikaa missään.

ja tänään alkanut lisää huolestuttamaan, kun niskaa valittaa kipeäksi ja suussa oli kaksi pattia. sellasia valko punaisia, eikä minusta näyttänyt että olisi purrut...

ja tosiaan, tätä kuumeilua ja yskimistä on aika tarkalleen 1kk välein. edellisestä hyvä jos parantuu, taas kuume nousee... :(

keuhkokuume?? mun tyttö oli vasta viikon osastolla keuhkokuumeen vuoksi. tulehdusarvot vaadi että ottavat!!

Meillä oli tuota samaa tautia kahteen otteeseen 1,5 viikkoa väliä. Lääkärissä käytiin molemmilla kerroilla missään ei ollu vikaa. Sitten tuttu hoitaja poikkes kylässä ja sano, että virusperäistä nuhakuumetta on miedän perällä todella paljon ja käy kahteen otteeseen. eikä juuri mikään auta muutaku lepo. Huomenna koitetaan ulos eka kertaa kuukauteen. Ja ihan varma, että sataa vettä perkele!!!! Meillä autto höyryhengitys parhaiten ja yskänlääke (kvilla)...

Alkuperäinen kirjoittaja Nuo:
rakkulat suussa vois viitata enterorokkoon. Meillä se nosti kunnon kuumeen kans. Mutta jos niska/pää kipeä ja korkea kuume niin mä huolestuisin ettei oli aivokalvontulehdus... mä tosin oon aika hysteerinen sen suhteen, kun ulkomailla asuessa sillä niin peloteltiin :ashamed:

mua huolestuttaa kanssa tuo aivokalvontulehdus.. :( täytyy vaan seurailla, unta ei varmasti taarvi taas odottaa... :/

kuitenkin vähän jaksaa yrittää leikkiä... ja sitten taas pötkölleen..

Yhteistyössä