Mikä ihme tuohon poitsuun on iskenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Kotiäitinä siis oon ollu kokoajan,enkä muutenkaa poissa kotoa oo juuri koskaan.Nyt on kuopus 1v 8kk tullu ihan mahdottomaksi...huutaa suoraa huutoa jos kotoa lähen,vaikka isä ja sisarrukset vieressä,roikkuu pultussa muutenkin koko ajan...höpöttää äitiä ainaki 10000 kertaa päivässä.jne

Mikä siihen on nyt yhtäkkiä iskenyt?

Tämä kuopus siis meillä kolmas...eikä koskaan oo tuollaasta ollu.Ihan viikon sisällä tullu.Mitään ei saa tehtyä kun yhden kanssa pitäis vain pelleillä jotta on tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Tämä kuopus siis meillä kolmas...eikä koskaan oo tuollaasta ollu.Ihan viikon sisällä tullu.Mitään ei saa tehtyä kun yhden kanssa pitäis vain pelleillä jotta on tyytyväinen.

Lapsia valmistetaan eri käyttöliittymillä, taitaa kuopuksella vain olla hieman eri versio. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:

Lapsia valmistetaan eri käyttöliittymillä, taitaa kuopuksella vain olla hieman eri versio. :D

:laugh: :laugh: Ai hyvä kun muistutit,ei olisi itellä mieleen tullukkaa.Kiitos avusta :laugh:

Meillä kanssa nyt reilu 3v.:lla joku ihme vaihe; ollut aiemmin jo reippaampikin mutta nyt taas saattaa jäädä itkemään äidin perään ja roikkuu lahkeessa kiinni, jos oon johonkin lähössä. Äidin eli miun kanssahan nää lapset melkein aina ovat, mutta ei oo tällasta ollu aikoihin. Päiväkerho alkaa kohta, ja poika on ilmotettu sinne, josko vähän reipastuis. Tekee varmaan ihan hyvää hälle olla välillä muidenkin kuin äitin ja siskon kanssa.

Meillä oli kanssa pojalla tuo vaihe siinä vähän päälle 1-vuotiaana. Jos vessaankin menin, niin hakkasi ovea ja huusi äitiä. Roikkui lahkeessa koko ajan ja kitisi. Olisi pitänyt vaan sylissä kanniskella ja leikkiä pojan kanssa.. muuten alkoi valitus ja äidin huutelu :) Olin jo ihan väsyksissä tuon jäppisen kanssa, kun muut ei kelvanneet hoitamaan, mutta onneksi meni sekin vaihe sitten ohi :D

Yhteistyössä