Mikä ihme toisilla on kun täytyy arvostella ja nauraa toisille? Kummastuttavaa käytöstä kaupassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä ihme joitakin ihmisiä vaivaa et täytyy arvostella toisia ja vieläpä nauraa siihen päälle?

Me oltiin äsken ipanoiden kanssa kaupassa ja mulla oli päällä ihan normi vaatteet. Mustat urheilulliset housut ja softshell takki, tämä myös sporttinen. Noh, toki mulla oli sitten kenkinä ihan vaan sellaset uggisaappaat, mutta vain siksi koska oltiin lasten kaa lumihommissa pihalla ennen sitä enkä nähnyt tarpeelliseks vaihtaa kenkiä koska meen lähikauppaan.
Saattohan se olla vähän ei tyyliin sopivaa, mut mitä sitten?

No sielä sitten otti asiakseen joku tyttö arvostella ja nauraa mulle poikaystävällensä joka ei kyllä tainnut hommaan mukaan lähteä. Minä katoin tätä tyyppiä suoraan silmiin sen siinä silmäillessä.

Tosi inhottavaa tollanen. Kyllä siinä vähän alhanen olo tuli. Vaikkei pitäs välittää.

Ehkäpä mä sit vaan olen tosi juntti ja nolo sitten.

Ainiin ja oli mulla pipokin päässä.

[QUOTE="aloittaja";23062310]Joo kyllä minäkin mietin et enempi noloa tuollainen lapsellinen käytös on.[/QUOTE]

Niin ja piti laittaa viel et ei mulle tulis koskaan mieleen alkaa miehelle naureskella minkä näkösiä ihmisä on kaupassa..

Ainakin sun vaateyhdistelmähän kuulostaa ihan harkitulle ja normaalille. Totta hemmetissä uggit sopii sporttisten tamineiden kanssa. Onhan niitä laskettelurinteessäkin nähty (siis kun eivät pidä monoja, tietysti :-))

Jos ne nauroi jotain ihan muuta...tekikö lapset jotai hassua mitä et huomannut esim.?

Ainakin sun vaateyhdistelmähän kuulostaa ihan harkitulle ja normaalille. Totta hemmetissä uggit sopii sporttisten tamineiden kanssa. Onhan niitä laskettelurinteessäkin nähty (siis kun eivät pidä monoja, tietysti :-))

Jos ne nauroi jotain ihan muuta...tekikö lapset jotai hassua mitä et huomannut esim.?

eikun se nimenomaan tuijottu mua päästä varpaisiin. :/

Mut ehkä hällä oli varaa arvostella tiukkoinen farkkuineen, lyhkäsine karvahuppu takkeineen ja saappaineen.

Tuo tapaus kertoo enemmän tytöstä ja hänen luonteestaan kuin sinun pukeutumisestasi. Olen samanlaiseen törmännyt kakkosluokkalaisen lapseni luokkakavereissa, tytöissä. Ja surulliseksi se vetää kun ihmisen ulkonäkö on niin hemmetin määräävä tässä yhteiskunnassa

En mä tajua vieläkään...jos oli ihan normit sporttikuteet päällä. Kyllä ne teinit vetää niissä itsekin tuolla lautailemassa jne. Ehkä se oli joku anti-kuntoilija-pissis-teini ;-))

Älä välitä!

Surullista ajatella, että kun tuosta tytöstä tulee äiti, miten koville äitiyden tuomat muutokset kehossa tulevatkaan ottamaan :( Jos ei ole siihen mennessä kasvanut ulos ulkonäkökeskeisyydestään.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23062465:
ensin aattelin, että siellä on joku palstalainen ollut asialla. mutta on tainnut sitten olla näitä huonosti kasvatettuja nuoria tällä kertaa

Ei ollut mikään teini-ikäinen enää. Ehkä 25v. Itse olen 24v

Vaikka ei tosiaan pitäs välittää ja ymmärtää et tällä naurajalla ittellään paha olla niin täytyy sanoa et kyllä se vähän tuntu pahalle.

Olen aikoinaan joutunu lopettaa koulun kesken juuri tälläisten ilkeiden ihmisten taka kun se touhu meni niin rumaksi.

[QUOTE="aloittaja";23062496]Ei ollut mikään teini-ikäinen enää. Ehkä 25v. Itse olen 24v[/QUOTE]

Oho vielä aikuinen nainen? Oletko ihan varma ettei nauranut jollekkin sun takana tms? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, en edes kaveripiirissäni jossa naisia lähinnä..

[QUOTE="aloittaja";23062316]Niin ja piti laittaa viel et ei mulle tulis koskaan mieleen alkaa miehelle naureskella minkä näkösiä ihmisä on kaupassa..[/QUOTE]

No ei mullekkaan. Eikä kyllä mun mieskään sellaista katselis. Ei edes meidän lapset ole niin tyhmiä ja lapsellisia että sellaista tekis.

Ja mikä siinä on et aina nää tälläset naureksijat on naisia/tyttöjä?
Koskaan en oo huomannut miehissä moista käytöstä.
Niinkuin tässäkin tapauksessa se poika/mies ei noteeranut sen tytön nauramisia.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23062520:
Oho vielä aikuinen nainen? Oletko ihan varma ettei nauranut jollekkin sun takana tms? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, en edes kaveripiirissäni jossa naisia lähinnä..

Ei siellä ollut muita. Kyllä se mua katto, kyllä sellaisen huomaa.

No toihan on vaan lähelle tullu versio siitä, mitä me tehdään kaikki melkein jokapäivä: Veskulle ja Tuksulle saa nauraa, koska se saa tuntemaan itsensä paremmaksi, kun on joku jolla menee huonommin. Ihan samaan se kaikille muille nauraminen perustuu, tarpeeseen tuntea itsensä paremmaksi, oli kohde kuka hyvänsä.
Samastahan tuossa on kysymys, tyttö tunsi itsensä paremmaksi, kun jollain oli hassumpi habitus kun hänellä.

[QUOTE="aloittaja";23062510]Vaikka ei tosiaan pitäs välittää ja ymmärtää et tällä naurajalla ittellään paha olla niin täytyy sanoa et kyllä se vähän tuntu pahalle.

Olen aikoinaan joutunu lopettaa koulun kesken juuri tälläisten ilkeiden ihmisten taka kun se touhu meni niin rumaksi.[/QUOTE]

Taidan tietää miltä sinusta ap tuntuu. Itsellä myös koulukiusaamisesta vähän liikaakin kokemuksia, vaikken koulua joutunutkaan sen takia lopettamaan. Nykyisin olen kuitenkin sen takia _todella_ herkkä arvostelulle, varsinkin jos se kohdistuu ulkonäköön. :(

Mutta sitä siis vain, että minun mielestäni ei todellakaan tarvitse ymmärtää näitä tyhjännaurajia ja sormellaosoittelijoita.

No voi yhyy, kun joku nauraa sun vaatteille kaupassa :D Kyllähän mekin kavereiden kanssa naurettiin kaikille "mammoille" ku oltii ite nii nuoria ja kuolemattomia, mut kyllä mä nykyään itekki tajuun jo sen et mukavuus, lämpö ja säässä kuivina pysyvät vaatteet/kengät menee sen muodin ja "kauneuden" edelle :) Ja pipot on niiku best ikinä! :D

Tiedän tunteen ap. Kyllä se tuntuu pahalta. Samoin se kun jotkut katsovat ns. nenänvarttansa pitkin. Itse olin ennen vahvempi ja en edes huomannu/huomioinu tuommosia, mutta sen jälkeen kun tuli vaikeuksia elämään niin tulin jotenkin aremmaksi ja herkemmäksi. Ei voi muuta sanoo kuin että tosi ikävää tommonen.

No voi yhyy, kun joku nauraa sun vaatteille kaupassa :D Kyllähän mekin kavereiden kanssa naurettiin kaikille "mammoille" ku oltii ite nii nuoria ja kuolemattomia, mut kyllä mä nykyään itekki tajuun jo sen et mukavuus, lämpö ja säässä kuivina pysyvät vaatteet/kengät menee sen muodin ja "kauneuden" edelle :) Ja pipot on niiku best ikinä! :D

Ei ollut mikään "nuori" nuori on alle 20, nuori aikuinen 20-25v ja aikuinen--->
Eli se tekee tästä vielä nolompaa...ehkä joku vanhan näkönen teini sitten :)

Yhteistyössä