Mikä IHME teitä joitakin vanhempia vaivaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ypph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ypph

Vieras
Ei, nyt en millään tätä suostu käsittämään. En.
On tulossa syyslomaviikko. Vanhempi kotona isojen lasten (koululaisten) kanssa. Mutta pikkiriikkisin tuodaan hoitoon. Ja vielä tuntia aikaisemmin kuin yleensä. Eihän se ymmärrä vielä asiaa, se pieni. Ei juu ymmärrä ei, mutta varmasti nauttisi ylimääräisistä vapaista vanhemman kanssa!!

Ja kyllä juu, työtäni minä teen, ja avosylin lapsen hoitoon otan. mutta pakkohan minun ei ole ymmärtää vanhempien ajatuksenjuoksua. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:
En ymmärrä minäkään. Enkä ymmärtänyt sitäkään, kun eräällä isällä oli lomaviikko, niin poika sai olla kotona, mutta tyttö vietiin hoitoon :O

Juuri tällainen tilanne on nyt täälläkin. Toisella vapaata viikko. Sanottiin että jos se kotona oleva vanhempi tekee "jotain kivaa isojen kanssa.." Niin pieni laitetaan hoitoon . Voi elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
miksi sinä muuten olet koneella, mene töihin. minulla ei ole lapsia hoidossa

Arvasinpa että tällanenkin kommentti tulee. Kuules mullapa alkaakin työt tänään vasta klo 11.30
Että ole huoleti.

Mä luulen, että monet vanhemmat ajattelevat asian niin, että kun siitä maksetaan, niin sitten sinne myös mennään, on kuin rahaa heittäisi hukkaan, kun lasta ei sinne hoitoon vie.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Onko ne vanhemmat oikeasti kotona? Vaiko vaan koululaiset päivällä keskenään? Entä jos vanhemmat tekee siellä kotona töitä, eikä olekaan lomalla?

On. Vanhempi on kotona, ja nimenomaan lomalla. Aikoo kuulemma tehdä jotain kivaa isojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ypph:
En ymmärrä minäkään. Enkä ymmärtänyt sitäkään, kun eräällä isällä oli lomaviikko, niin poika sai olla kotona, mutta tyttö vietiin hoitoon :O

Juuri tällainen tilanne on nyt täälläkin. Toisella vapaata viikko. Sanottiin että jos se kotona oleva vanhempi tekee "jotain kivaa isojen kanssa.." Niin pieni laitetaan hoitoon . Voi elämä.

Mun mielestä on ihan ok, että välillä tehdään juttuja vain osalla porukkaa ja kuten joku ihmetteli, kun tyttö tuotiin hoitoon ja isä vietti aikaa silläaikaa pojan kanssa. MUTTA mäkään en ymmärrä jos näin tehdään koko viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Jaa, itse ymmärrän. Ei se pieni tajua ja vanhemmat voivat viettää aikaa niiden kanssa jotka tajuavat.

Väitätkö sä todellakin, että kaksivuotia ei osaa nauttia vanhemman kanssa ylimääräisistä vapaapäivistä? Sulla joko ei ole lapsia tai sitten elämänarvot on aika sekaisin.

Onko ne vanhemmat oikeasti kotona? Vaiko vaan koululaiset päivällä keskenään? Entä jos vanhemmat tekee siellä kotona töitä, eikä olekaan lomalla?

On. Vanhempi on kotona, ja nimenomaan lomalla. Aikoo kuulemma tehdä jotain kivaa isojen kanssa.
ymmärrän kyllä tämänkin, sitä pientä kun ei voi ihan kaikkiin harrastuksiin niiden isompien kanssa ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä luulen, että monet vanhemmat ajattelevat asian niin, että kun siitä maksetaan, niin sitten sinne myös mennään, on kuin rahaa heittäisi hukkaan, kun lasta ei sinne hoitoon vie.

Niinpä. Tämä vaan on ajatuksena aika surullinen...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En ymmärrä minäkään, tulee ihan paha mieli sen pienen puolesta. Mitä sitten, että se ei ymmärrä, samalla tavalla se kai sen perheen lapsi silti on.

Niinpä. Ja aivan ihana lapsi, aurinkoinen touhuaja. Voi miten sydäntä särkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Minusta tuo on jokaisen oma pääös eikä pph:lla ole mitään asiaa alkaa nettipalstalla vanhempia haukkumaan. Et voi tietää perheen kokonaistilannetta.

Tunnistatko sä tästä perheen? Missä kohtaa "haukuin"??? Jos ei ymmärrä prheen toimintaa, se ei ole mielestäni haukkumista. Ja tässä sen paremmin selvittelemättä, TIEDÄN perheen kokonaistilanteen eräistä syistä todellakin perinpohjin.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Mun mielestä on ihan ok, että välillä tehdään juttuja vain osalla porukkaa ja kuten joku ihmetteli, kun tyttö tuotiin hoitoon ja isä vietti aikaa silläaikaa pojan kanssa. MUTTA mäkään en ymmärrä jos näin tehdään koko viikko.

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:

ymmärrän kyllä tämänkin, sitä pientä kun ei voi ihan kaikkiin harrastuksiin niiden isompien kanssa ottaa.

Juu. Tokihan se on ihan oikein. Ja lapsen hoitopäivänkin tulee pidentyä reilulla tunnilla isompien loman kustannuksella. Kyllä kyllä, reilua.
Noh, elämä on...

Yhteistyössä