Mikä ihme siinä on että isä voi olla välinpitämätön omia lapsia kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan

Vieras
Siis ei mene mulla jakeluun, että kun eroaa puolisosta niin eroaa samalla lapsista myös. Ja mun tulevasta ex-puolisosta siis on kyse :/
Jos se olisin minä joka olis muuttanu suhteesta pois niin tekisin kaikkeni lapsia tavatakseni :(
Surettaa kun pieni sanoo et ei iskä tuu enää :( :(

Äh no muutenki surkee päivä :(

Meidän erosta puolisen vuotta ja isä käynyt satunaisesti tapaamassa lastaan, onneksi poika on vasta 3v niin ei vielä kaikkea tajua... Ikävöi kyllä isäänsä, alussa etenkin oli tosi kamalaa...
En pysty tajuamaan eksääni, miten voi hylätä oman poikansa jonkun hemmetin naisen takia... Niin paha mieli pojan puolesta... Mietityttää millaset arvet jättää isä, joka ei välitä ?

Minäpäs kuulin juuri äidistä, joka ei halua lasta luokseen. Lapsi on alle 8v, eli tajuaa jo, ettei äiti piittaa.
Jos äiti jotenkin saadaankin ylipuhuttua ottamaan lapsi luokseen, vie kuitenkin heti äidilleen, siis lapsen mummolaan, hoitoon.
Äidillä uusi mies ja uusi lapsi, vanhoista ei välitä...

No joo meitä on moneks, mut joskus on niin :( :( :( olo noiden puolesta. Mut itkua melkee väänsi kun 2v totes et ei ikkä tuu enää :( soittanu on jonkun kerran, mut ei tollaset pienet osaa puhelimessa asioita hoidella, eikä oo sama ku et tapais. Ihan älyvapaata hoitaa välejä pieniin lapsiin soittamalla :( ja siis asuu muutaman korttelin päässä samassa kaupungissa.

Yhteistyössä