mikä ihme mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai on oireita muttei menkkoja? Kuule mulla sama tilanne!!! Ja testi oli negatiivinen ja mullon niiiiin selviä oireita,mut äh.... Meen maanantaina terkkariin tekee testin... Mullon 2 vkoo menkat myöhässä.

Meni vähä vknloppu pilalle ku pitää täs epätietoisuudes olla. En viittis mitää kotitestii enää tehä. Voi järki tätä oloo... Mul mielialat heittelee laidasta laitaan, iha itteeki pelottaa....

kyl tää ahdistaa ku ei tiedä.. ja eipä noita kotitestejä viitsi kovin montaa tehdä.. mullaki mielialat vaihtelee niin et mieski jo naureskelee et oon varmaan raskaana :/

Mulla kans, oon nyt yksinäni kotona ollu viikon, tai 1v tytön kans, mut siis aivan kauhee masennus välil, sit välil oon ku lentoo lähtevä niin ilonen, sit taas sekunnis aiva täys vastakohta, ei mitään järkee..... raivoilen yksinäni täällä. Joo aika kallista touhua nuo kotitestit loppujen lopuks....

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
tai sitten mieli tekee kepposet,kun niin toivoo sitä plussaa..olen ollut siinä tilanteessa lukemattomia kertoja itse,mutta toivon plussaa teille kummallekkin :hug:

itse toivon mutten niin epätoivoisesti kuitenkaan.. asenne että tulee ku on tullakseen.. nyt ahdistaa vaan ku ei menkat tuu ja silti näyttää testi negaa :(

ku ei mulla ikinä oo menkkoja jääny väliin.. ennemmi ne on tullu kaks kertaa kuussa :o

saa nähdä miten käy ku illalla katson romanttisen komedian.. itku pääsee varmasti..

Menkkojen epäsäännöllisyyteen kannattaa suhtautua vakavasti. Mulla oli samat oireet aikoinaan... Tuomio oli ennenaikaiset vaihdevuodet ja ikää oli alle 30 v. En ollut koskaan aikaisemmin edes kuullut moisesta... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menkkojen epäsäännöllisyyteen kannattaa suhtautua vakavasti. Mulla oli samat oireet aikoinaan... Tuomio oli ennenaikaiset vaihdevuodet ja ikää oli alle 30 v. En ollut koskaan aikaisemmin edes kuullut moisesta... :(

mitäää? ei varmaan kovin yleistä...? :O

Alkuperäinen kirjoittaja mwoana:
No menen sinne terkkarille maanantaina iha salee...

Joo kannattaa mennä. Riski, että on ennenaikaiset vaihdevuodet on tosin vain promillen luokkaa (eli yksi tuhannesta), mutta se ei paljoa lohduta, kun osuu omalle kohdalle.

Yhteistyössä