Mikä ihme mua vaivaa? Oisko palstatohtoreita paikalla? (nukkuessa rintakehä lytistyy ja tulee kova kipu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ongelma on siis seuraavanlainen...nukun mielelläni kyljellään, mutta jotenkin siinä käy sitten niin, että asentoni on sellainen lytty.

Alempi olkapää on siis pääni etupuolella ja ylempi olkapää lähtee lyhistymään alempaa olkapäätä kohden. Asento on siis sama, kun jos istuessa ojennat olkapäitä eteen ja yhteen.

Makoilu ei tee kipeää ja varsin usein nukahdan tähän asentoon, tai yön aikana käännyn ko. asentoon. Mutta kun siinä aikansa makaa, niin koko rintakehä tuntuu olevan ihan lytyssä ja siihen kohdistuu kova kipu.

En meinaa päästä istumaan ja hengittäminenkin sattuu. Viime yönä jousuin nousemaan ylös ja hengittelemään kipua pois. Normaalisti tämä auttaa ja noin 1 min kuluttua olen kivuton, mutta viime yönä se ei tuonut apua kokonaan, vaan jouduin käymään uudelleen maate kipujen kanssa.

Ja kysymys siis kuuluukin, että mitä hittoa?

Nukun kuten ennenkin, samalla alustalla, eikä mikään siis ole muuttunut. Mutta näemmä sitten kuitenkin on, kun menen ihan lyttyyn ja tulee kipuja.

Onko kellään ollut vastaavaa?

ostappa semmoinen pitkulatyyny. mä itse käännän tuosta vielä lantiota jotenkin niin kieroon, että selkä ja rintakehä on tooosi kipeitä. Toi pitkulatyyny jalkojen välissä ja "halityynynä" auttaa tosi paljon

[QUOTE="mariee";25583511]ostappa semmoinen pitkulatyyny. mä itse käännän tuosta vielä lantiota jotenkin niin kieroon, että selkä ja rintakehä on tooosi kipeitä. Toi pitkulatyyny jalkojen välissä ja "halityynynä" auttaa tosi paljon[/QUOTE]

Ei välttämättä huono idea, kiitti!!

Voisiko olla fasettilukko? Se kipu on aika kokonaisvaltainen, vaikka syypää onkin selän puolella...asennon vaihtohan tuohon vain taitaa auttaa :)

En tiedä mikä on, mutta ihan saakelin kipiää tekee :D

Niin...se asennonvaihto on unessa helpommin sanottu, kun tehty. Kun menen siihen asentoon siis vahingossakin, enkä meinaa päästä pois, kun herään niihin koviin kipuihin.

[QUOTE="Noo";25583523]Nukun yleensä tuossa asennossa mutta minulla on tyyny kainalossa, en pääse "lyhistymään".

Voisit kokeilla tyynyä.[/QUOTE]

Joo, mä otan ensi yöksi tyynyn kaikkuun :)

Yhteistyössä