Mikä ihme juttu tää nyt on -toinen sierain ihan tukossa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elämän kevät"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elämän kevät"

Vieras
Räkätauti alkoi torstaina. Allergioita ei ole. Nyt oikea sierain on ihan tukossa - en saa sarvikuonollakaan menemään nestettä mihinkään suuntaan! Oon raskaana rv34, mutta voiko tuo limakalvojen turpoaminen ilmetä vasta nyt? Räkää ei niistettäessä juurikaan tule, pörisee vaan. Päänsärkyäkään ei enää ole.

No vaikuttaa siltä että limakalvo on turvoksissa, joko flunssan tai raskauden takia. Mulla on useesti vain toinen sierain tukossa, johtuu rakenteellisesta jutusta. Myös raskaana limakalvojen turvotessa oli usein vain toinen tukossa. Laita nasolinia niin aukee hyvin.

Olet aikuinen ihminen etkä ikinä ole kokenut normaaleja flunssan oireita kuten nenän tukkoisuutta?

Tällä palstalla kyllä saa jatkuvasti hämmästellä monttu auki miten tietämättömiä ihmiset ovat.

[QUOTE="Tuikku";25035611]Olet aikuinen ihminen etkä ikinä ole kokenut normaaleja flunssan oireita kuten nenän tukkoisuutta?

Tällä palstalla kyllä saa jatkuvasti hämmästellä monttu auki miten tietämättömiä ihmiset ovat.[/QUOTE]

No olen saanut kokea normaalin flunssan oireet useampaakin kertaan, siksi ihmettelenkin asiaa. Nyt flunssa siis on jo ohi -räkää ei tule!, mutta toinen sierain on tukossa, ihan tukossa.

[QUOTE="elämän kevät";25035634]No olen saanut kokea normaalin flunssan oireet useampaakin kertaan, siksi ihmettelenkin asiaa. Nyt flunssa siis on jo ohi -räkää ei tule!, mutta toinen sierain on tukossa, ihan tukossa.[/QUOTE]

Kuuluu taudinkuvaan näin tiineenä...Mulla siis kans jo ns. ohitse, iltaa kohti silti tuntuu aina toinen sierain turpoovan umpeen vaikka räkää ei itsessään tule ja aamusin on kurkku täynnä limaa..

Yhteistyössä