Mikä hyvä turvaistuin kohta 9kk ikäiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljän äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljän äiti82

Vieras
Eli kohta pitää kuopukselle ostaa isompi istuin,kaukalo alkaa käydä ahtaaksi..Suositelkaa istuimia!Ei hirveän paljon tilaa vieviä.Meillä on autona Chrysler grand voyager ja istuin tulee "keskiriville" eli kuskin taakse.

Meidän 3v:llä on Britaxin hi way istuin ja se on ollut tosi hyvä ja tukevasti kiinni joten sitä myös harkitsen.Meillä ollt myös aktan duoflex istuimia ja niitä ei kiitos enää.

Isoxix kiinnitystä ei ole autossamme.

Besafe izi combi

01854-0921_lim_full.jpg

Just tuota besafe izi combia olen vähän ajatellut.Saako sen miten tukevasti/tiukasti kiini(ilman isofixiä)?Kun meillä tuon britaxin hiway:n saa tosi tiukasti kiinni mutta esim akta cracon duoflex istuimia ei saanut(ainakaan meillä) tukevasti kiinni.

Sekin pitää ottaa huomioon että mahtuukohan tuo besafe istuin kuskin taakse..?

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti82:
Just tuota besafe izi combia olen vähän ajatellut.Saako sen miten tukevasti/tiukasti kiini(ilman isofixiä)?Kun meillä tuon britaxin hiway:n saa tosi tiukasti kiinni mutta esim akta cracon duoflex istuimia ei saanut(ainakaan meillä) tukevasti kiinni.

Sekin pitää ottaa huomioon että mahtuukohan tuo besafe istuin kuskin taakse..?

on tämä, isofixinä tosin. Meillä farkku passat. Mikään pitkäjalkainen kuski ei kyllä sovi ajamaan jos kuskin takana istuu.

No meillä on se hyvä puoli että kuskin penkki on samassa asennossa sekä mun että miehen ajaessa.Meillä oli esikoisella aikoinaan besafe turvaistuin(en muista mallia)enkä myös sitä miten hyvin sai kiinni.Ja nykyäänhän lähes joka istuimessa on vielä tukijalka jota ei meidän silloisessa besafessa ollut.

Yhteistyössä