Mikä hyvä (kohtuuhintainen) gyne Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti neuvoista!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti neuvoista!

Vieras
Olen vastikään muuttanut Helsinkiin, ja pitäisi löytää mukava gynekologi - mihin suosittelisitte varaamaan ajan? Kauhistuttaa nämä hinnat, onko jossain edukkaampaa kuin muualla? Mieluiten Töölön lähistöllä. Mehiläisen tiedän kyllä. Kova hintataso sielläkin. Vai kannattaako mennä ihan terveyskeskuslääkärille?

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti neuvoista!:
Olen vastikään muuttanut Helsinkiin, ja pitäisi löytää mukava gynekologi - mihin suosittelisitte varaamaan ajan? Kauhistuttaa nämä hinnat, onko jossain edukkaampaa kuin muualla? Mieluiten Töölön lähistöllä. Mehiläisen tiedän kyllä. Kova hintataso sielläkin. Vai kannattaako mennä ihan terveyskeskuslääkärille?

Osman Gebreil, Runeberginkatu 56 B. En ole käynyt tänä vuonna, joten en tiedä hintaa.Varmaan 40-50 euron luokkaa.

Kaikki ovat siinä 40-50 e kieppeillä, ilman mitään ultraääniä yms. Mielestäni tuo hinta on itse asiassa yleiseen tasoon nähden vielä melko edullinen. En itse todellakaan menisi terveyskeskukseen, siellä ei edes ole erikoislääkäreitä. Tiedän kyllä niitäkin, jotka hoidattavat nämä asiat yleislääkärillä julkisella, mutta itse en menisi.

Ei tosiaan kannata luottaa siihen, että kaikki maksaa 50 euroa. Itse en ole koskaan selvinnyt alle satasella, mutta käynkin tosi kalliilla lääkärillä, Jorma Paavosella Mehiläisessä ja Suomen Terveystalossa (koska hän on ainoa, joka osaa hoitaa vulvodynia-potilaita).

Taitaa gynellä käynti olla samanhintaista kaikissa yksityisissä lääkärikeskuksissa.

Itse suosittelen lämpimästi Rita Isakssonia, joka ottaa vastaan ainakin Diacorissa ja Medivireessä.

Yhteistyössä