Mikä hiusmalli tähän ongelmaan auttaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "black"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"black"

Vieras
minulla pitkät hiukset (pituus lapaluiden alle), etuhiukset leikattu kerroksittain, edestä siis lyhyempi (leukaan asti lyhyimmät) ja siitä leikattu viistosti et pitenee sivuille.
pidän etuhiuksia lähes aina kiinni.
et eikö kannattaisi leikata etuhiukset lyhyiksi kun ne muuten koko ajan kiinni? mutta ongelma onkin siinä että etuhiukset jos leikkaa lyhyisi ne nousee väkisin pystyyn kun edessä pyörre. eivät kestä lakalla, eikä vahallakaan.
kampaaja ei suositellu juuri tästä syystä lyhyitä etuhiuksia. mut itseä ärsyttää kun hiukset roikkuu silmillä jos en kiinni pidä.

no entäs jos totuttelisin pitään etutukkaa auki, roikku toki välillä silmillä mutta äkkiä se hius siihen taipuu. Ja toinen vaihtoehto on että laitat pinnillä etutukan kiinni sivusta siis. Vaikee selittää... Tai sitten käännät sen jakauksen toiselle puolelle?!

no kun just yritin etsiä vaihtoehtoa tähän ainaiseen kiinni pitämiseen

Ei taida olla. Luulis sen kampaajan keksineen jos olis.. Mullakin pitkät hiukset ja sivuhiukset tulee silmille mut oon tottunu siihen (vaikka huomaamattani monesti vedänkin korvan taakse). :p Mulle sais ihan etutukankin ja on ollukin moneen otteeseen mut enää en leikkaa kun on ruma.
Missä sulla on se pyörre? Onko sun jakaus sen kohdalla?

Ei taida olla. Luulis sen kampaajan keksineen jos olis.. Mullakin pitkät hiukset ja sivuhiukset tulee silmille mut oon tottunu siihen (vaikka huomaamattani monesti vedänkin korvan taakse). :p Mulle sais ihan etutukankin ja on ollukin moneen otteeseen mut enää en leikkaa kun on ruma.
Missä sulla on se pyörre? Onko sun jakaus sen kohdalla?

pyörre edessä,enemmän oikeella reunalla. välillä on jakaus sillä kohtaa ja välillä laitan jakauksen keskelle

pitää tuota sivuotsista miettiä. ton tapanen on kyllä joskus ollu.

joo voin tulla mukaan teidän kimppakivaan se tekee mulle mieli hyvää sit oikeen kunnon suklaa junat ja sit viellä valkoset hapot suuhun ja leikitään viellä paljon esi leikkejä vaikka mällit tuk suolakeksin päälle ja kuka osuu vikana joutuu syömään sen :D vien teitä ihan satasella mullla on 40 v kokomus . niin ja ap jos häviät menetät lersisi mulle XD syön sen puoli kypsänä pannulla paistettuna voissa tai mällissä hahahahahahahh:D sitä ne koirat ja kissa leikkii hahahahhahahahahha BÖYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy