Mikä hitto tuota poikaa vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Nyt on ollu varmaan kolmisen viikkoa jo tilanne että ukko (2v) näkee painajaisia joka yö. Tai ainaki mä oletan että se yöhuuto johtuu painajaisista. Silloin ku tämä alkas niin tässä meidän yläpuolella pyöri helikopteri lähes tunnin. Ennen sitä poika nukkui yönsä erittäin hyvin mutta tuon päivän jälkeen yöt on ollu yhtä tuskaa.

Liittyykö nää jotenki toisiinsa vai onko tämä kuitenki jotain ikään liittyvää? Kaksi vanhinta ei ole koskaan öisin huutanu enää tämän ikäisenä. Poika rauhoittuu yleensä ku sen ottaa viereen nukkumaan mutta en sitäkään enää mielelläni tee ku sit täytyy itse varoa koko yö ettei poika pääse unissaan potkimaan mua mahaan (rv 35+).

onko lapsen huone pimeä? mun poika välillä itkee keskellä yötä, ilman ns. näkyvää syytä.. eikä oikein millään tahdo rauhoittua.. oon huomannu et sellaisina öinä auttaa kun laittaa yövalon palamaan.. poika näkee painajaista ja herää pimeässä, ja sitten ei enää uskalla nukkua

Sitä oon kans miettiny ettei vaan olisi sitä että on huomannu että tällä huudolla pääsee viereen. Mut toisaalta tuntuu että se nykyään pelkää kaikkea. Ennen oli traktorit in-juttu mutta nykyään (siis tän helikopterin jälkeen) pelkää niitä ja jopa tavallisia autoja. Viime yönä itki ensin traktoria, seuraavaksi halus yhtäkkiä mehua ja sit valitti että vaippa oli täynnä (käytännössä vaippa oli kuitenkin lähes kuiva). Joskus itkee silmät kiinni et en tiedä onko edes hereillä. Ja pojalta on turha kysyä mitää. Ei se osaa vielä vastata niin että siihen vois luottaa. Vastaus vaihtuu kuitenki vähintään kolme kertaa viiden minuutin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Sanoppa seuraavana yönä että ei ole mitään hätää ja nyt nukutaan topakalla äänellä.
Vaikuttas siltä että haluaa vaan viereen.

Ei tehoa tämäkää. Hetkellinen apu kyllä mutta ku käännän selkäni ja lähden käveleen omaan sänkyyni niin sama huuto alkaa taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanoppa seuraavana yönä että ei ole mitään hätää ja nyt nukutaan topakalla äänellä.

Ei tehoa tämäkää. Hetkellinen apu kyllä mutta ku käännän selkäni ja lähden käveleen omaan sänkyyni niin sama huuto alkaa taas.

meillä on auttanut tuossa juurikin se yövalo, ja se että jos vaikuttaa siltä että poika itkee silmät kiinni, eikä välttämättä ole hereillä niin mä olen sen herättänyt.. kun loppuu uni ja rauhottuu hereillä ollessaan ja yövalo palaa niin uudelleen nukahtaminen on helpompaa.. oon mä viettänyt öitä nukkuen pojan huoneen lattialla, juurikin siksi että ei vaan nukkunut muuten.. mutta kun olin samassa huoneessa niin nukkui hyvin.. yleensä 2 yötä maksimissaan peräkkäin on ollut univaikeuksia silloin

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

meillä on auttanut tuossa juurikin se yövalo, ja se että jos vaikuttaa siltä että poika itkee silmät kiinni, eikä välttämättä ole hereillä niin mä olen sen herättänyt.. kun loppuu uni ja rauhottuu hereillä ollessaan ja yövalo palaa niin uudelleen nukahtaminen on helpompaa.. oon mä viettänyt öitä nukkuen pojan huoneen lattialla, juurikin siksi että ei vaan nukkunut muuten.. mutta kun olin samassa huoneessa niin nukkui hyvin.. yleensä 2 yötä maksimissaan peräkkäin on ollut univaikeuksia silloin

Täytyy kokeilla tuota yövaloa. Viime yön nukuin pojan kanssa sohvalla että mies sai nukuttua edes yhden yön tälle viikolle kunnolla. mä pääsen päivällä päikkäreille pojan kanssa mutta miehellä ei tätä mahdollisuutta ole.

Yhteistyössä