Mikä hitto mua nyt sitten vaivaa!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti kolmelle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti kolmelle"

Vieras
Maanantai illalla kp 13 huomasin,että tuli hiukan vaaleanpunertavaa vuotoa. Nyt siitä asti on tullut hiukan erinäköistä vuotoa hyvin niukasti. Välillä ihan kirkasta vertakin. Tänään otettiin labrassa raskaustesti joka nega..LUOJAN KIITOS! 3 lasta riittää meille,mutta siis Poissuljettiin kohdun-ulkoinen,koska joskus sellainen ollut. Alaselkää jomottaa ihan ku menkoissa,hikiaaltoja tulee ja menee ja vitutuskin on takaraivossa. Eli siis kaikki menkkojen oireet,vaan vuoto tosi pientä ja kp tänään vasta 17! :O ennen ei tällaista ole ollut.Hormoniehkäisyä ei käytössä. Pari vuotta aina aika ajoin on ollut kummallisia kipuja ovis ja menkka-aikaan,mm iskiastyyppistä kipua että vaikea kävellä. Vai onkose normaalia menkka ja ovisaikaan?
Mainittakoon vielä että on ollut stressiä ja laihdutuskuurin aloitin 3vk sitten. Mutta ei ne ennenkään ole tällaista tehnyt! Ensviikolla lääkäriaika,mutta olisko jollain jotain ideoita/kokemuksia samanlaisesta?
Vai pitäiskö jo varautua johonkin pahempaan? Ääh,tulen hulluksi vielä...

Kiitos jos joku jaksaa kommentoida!

Minulla oli tässä ennen joulua tuollaista. Yhdessä kierrossa alkoi niukka vuoto kp 15 ja jatkui 8 päivää. Tuli ihan kirkasta vertakin, mutta tosi niukasti, oikeestaan lorahti noin kerran päivässä.
Seuraavat menkat alkoivat kp 38 (minulla ehdoton maksimi ollut 32). Menkkakipuja oli myös, joita ei ole ollut sitten teini-iän.

Minulla ei myöskään ole hormonaalista ehkäisyä, mutta imetän vielä kuopusta (1v3kk, tuolloin oli siis n.1v) ja kuukautiset oli tuota häslinkiä ennen tulleet 5kk säännöllisesti.

Tuollaista välivuotojuttua ei liioin ole ollut kuin teininä.

Minulla myös iskiaskipua, joka ehkä ärtyismpi menkkojen aikana.

En ole sitten mennyt lääkäriin, kun tuo ei toistunut. Menkat tosin ovat runsaat ja kestävät noin viikon, mutta tulevat säännöllisesti ilman välivuotoja.

Niin, että kai tuo voi olla ihan normaalia, mutta tiedä en varmasti, kun en ole itse lääkäriin mennyt. Liekö sitten pitäisi, kun kaverin syöpä säikytti, tosin hällä ei ollut vuotohäiriöitä mitään.

No just tollasta se mullakin on! Kerran päiväs lorahtaa kirkasta verta,sit voi olla monta tuntia et ei mitään tai sellasta haaleaa. Sidettä ei tarvi ollenkaan koska ei valu mhinkään. Vain pyyhkiessä huomaa. Huoh,ei jaksais tällasta! Kiitos kun jaksoit kirjoittaa:)

Ollos hyvä vaan :) Itse ajattelin, että liittyisikö tuo tuollainen esim. ovulaatioon, mutta toisaalta ei ole ennemmin ollut tuota.
Vaihdevuosiakin jo mietin..ikää minulla nimittäin 40, mutta ei ihan vissiin kuitenkaan vielä..:)
Niin, munulla oli myös tuollaista hentoa vaaleanpunaista, vain paperissa näkyvää ja sitten aina yksi lorahdus reilusti punaista ja kesti tosiaan sen 8 päivää.
Ärsyttävää, mutta ei ole toistaiseksi tullut uudestaan, 4 kiertoa olleet normaaleja sen jälkeen.

Yhteistyössä