Mikä hirveä mustelma mun jalassa on!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Ilmestyi ihan "tyhjästä" tai en ainakaan muista kolauttaneeni mihinkään. Mustelma on jotain 3x3cm ja sen vieressä pienempi mustelma, ovat polven sisäsivulla. Ilmestyi 6 päivää sitten ja ei ole vieläkään hälvenemään päin, vaan on oikeastaan nyt vain tummentunut ja on siis tosi tumma! On myös vähän kipeä. Muutenkin tuntuu että mulle tulee nykyään mustelmia aika herkästi, mutta ei ole koskaan näin isoa tullut ilman mitään kolausta.
Olenkohan kuitenkin vain kolauttanut sen pienesti johonkin ja on osunut sellaiseen kohtaan että onkin tullut iso mustelma..? :0

:kieh:

Näkisit minun kinttuni! Ei aavistustakaan, mihin itseäni kolhin. Aina mustelmilla, enkä tunne kipua.

Eli luulen,että olet vain onnistunut kalauttamaan itsesi tavallista parempaan paikkaan...

Ilmestyi ihan "tyhjästä" tai en ainakaan muista kolauttaneeni mihinkään. Mustelma on jotain 3x3cm ja sen vieressä pienempi mustelma, ovat polven sisäsivulla. Ilmestyi 6 päivää sitten ja ei ole vieläkään hälvenemään päin, vaan on oikeastaan nyt vain tummentunut ja on siis tosi tumma! On myös vähän kipeä. Muutenkin tuntuu että mulle tulee nykyään mustelmia aika herkästi, mutta ei ole koskaan näin isoa tullut ilman mitään kolausta.
Olenkohan kuitenkin vain kolauttanut sen pienesti johonkin ja on osunut sellaiseen kohtaan että onkin tullut iso mustelma..? :0

Tää on jo vanha keskustelu, mut pakko sanoa et mulla on ihan sama juttu!! Saman kokoinen , siellä sivussa ja sit sellai pienempi! Enkä munn mielestä edes oo mustelma herkkä , enkö muista kolauttaneeni mihinkään! Ihan hämmästyin ku näin että jollain on aivan saman lailla! Mulla on myös vähän kipeä se.. Ollut jo 4pv... Ootellessa että se lähtis nyt sit.. Vähän pelottaa kyllä..

Yhteistyössä