Mikä helvetti siinä on kun niitä nimiä pitää haukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Joka saakelin päivä saa lukea useampia alotuksia tyyliin "karsee nimi" "voi lapsiparkaa millasen nimen on saanu" jne. jne.

Miksei voi kunnioittaa vanhempien päätöstä ja antaa vaan asian olla?

Haukkukaa nyt samontein tämäkin, porukat oli alunperin suunnitellu mulle nimeksi Tuike :kieh:

*muoks ja toiseksi nimeksi oli kaavailtu Piritaa :kieh:

Ja taas ne jotka näistä haukkujista välittää, eivät itsekään tajua et kaikilla ei voi olla sama maku. Antaa haukkujien haukkua ja toisten kehua, kyllä tänne kaikki varmasti mahtuu sanomaan oman mielipiteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Pirianna, hei kamoon. Vois vähän miettiä ennenku antaa lapselleen jonkun PIRinimen.

Mä oisin kovasti tykänny jos mun toinen nimi ois Pirita. Vaan käyttäneille tulee huumeet mieleen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et ilmeisesti ikinä koskaan arvostele kenenkään ihmisen päätöksiä, vaatteita, asennetta, mitään? :saint:

tottakai arvostelen ja ihmettelen, mutta mulla ei oo tarvetta huutaa niitä julkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Pirianna, hei kamoon. Vois vähän miettiä ennenku antaa lapselleen jonkun PIRinimen.

Mä oisin kovasti tykänny jos mun toinen nimi ois Pirita. Vaan käyttäneille tulee huumeet mieleen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et ilmeisesti ikinä koskaan arvostele kenenkään ihmisen päätöksiä, vaatteita, asennetta, mitään? :saint:

tottakai arvostelen ja ihmettelen, mutta mulla ei oo tarvetta huutaa niitä julkisesti.

No ei täällä kukaan näe kenenkään turpavärkkiä. Eli sama kai se arvosteleeko vai ei.

Joo, eli mä oon pirin käyttäjä vai? :D Haha, juu tottakai :laugh: :D Lähdenpäs tästä ostamaan ilta-annosta :xmas:

Joo, eli mä oon pirin käyttäjä vai? :D Haha, juu tottakai :laugh: :D Lähdenpäs tästä ostamaan ilta-annosta :xmas:
ota samontein kaks, niin ei tarvi heti aamusta vääntäytyä kulmille

Aijai, nytpäs heiti pahan :xmas: Kyllä sä vaan oot aikamoinen verbaliikkavirtuoosi!

Aijai, nytpäs heiti pahan :xmas: Kyllä sä vaan oot aikamoinen verbaliikkavirtuoosi!

pistä sitten ite paremmaksi :kieh:

Ehkä ette tiedä mutta lapsia oikeasti kiusataan nimistä niin että he kärsivät loppuiän asiasta. Älkääkä nyt sanoko että niin herkät lapset pitäis kieltää lailla ja asialle pitäisi tehdä jotain ( mee itse tekemään ). Toiset lapset voi olla niin kusp**siä että kiusaavat toisen ihan henkihieveriin nimen takia. Joskus nimi voi ärsyttää niin paljon että lasta aletaan hakata, nolata jatkuvasti ja liata jne.

Esim. Eric ( koulusurmaaja ) sai mm. muovikuula-aseesta luoteja päähänsä ampuja mielestä hänen typerän nimensä takia.

Aikuiselle ei Eric kuulosta niin tyhmältä. Mutta toiselle lapselle herkällä lapsella nimi Eric voi meinata tappotuomiota ( henkistä ).

Oikeasti mm. Pirianna on vähän sama kuin nykyään nimi Yrjö. ( lapsella )

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Ehkä ette tiedä mutta lapsia oikeasti kiusataan nimistä niin että he kärsivät loppuiän asiasta. Älkääkä nyt sanoko että niin herkät lapset pitäis kieltää lailla ja asialle pitäisi tehdä jotain ( mee itse tekemään ). Toiset lapset voi olla niin kusp**siä että kiusaavat toisen ihan henkihieveriin nimen takia. Joskus nimi voi ärsyttää niin paljon että lasta aletaan hakata, nolata jatkuvasti ja liata jne.

Esim. Eric ( koulusurmaaja ) sai mm. muovikuula-aseesta luoteja päähänsä ampuja mielestä hänen typerän nimensä takia.

Aikuiselle ei Eric kuulosta niin tyhmältä. Mutta toiselle lapselle herkällä lapsella nimi Eric voi meinata tappotuomiota ( henkistä ).

Oikeasti mm. Pirianna on vähän sama kuin nykyään nimi Yrjö. ( lapsella )

hankitaan samalla suomeen koulupukupakko ja lapsille tukkapituus standardit sekä nimet numerokoodeiksi. ettei vaan kukaan olis mitenkään erilainen.

kiusatuksi tulemista ei voi ennustaa tai edes, valitettavasti, ehkäistä jollain nimivalinnalla, jos joutuu jonkun kusipään tielle. tää on mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:

lapset on siitä kekseliäitä ja julmia, että hoksaavat varmasti jonkun muunkin seikan minkä pohjalta on hyvä aloittaa kiusaaminen, ei se aina vaadi omituista/erikoista nimeä, riittää että puhuu eri murretta kun muut. nimimerkillä kokemusta on sekä itsellä, että lasten kanssa työskennelleenä

Yhteistyössä