Mikä helvetti minua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi e ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikilla ei välttämättä olekaan kaikkia oireita (onneksi!). Nyt vain painoa pudottamaan, ehkä sullakin kivut helpottuu sillä. :) Varmasti ei mitään haittaa ainakaan ole ylimääräisistä päästä. Jos on ihan tuo pcos niin siinä on riski sairastua diabetekseen ja muihin ikäviin sairauksiin, ainoa keino ehkäistä sitä taitaa olla painonpudotus, oikea ruokavalio ja säännöllinen liikunta...

Niinhän se aina ;)

Se on minulla ollut hoidossa jo vuosia.

Niin oli mullakin, mutta vasta annoskoon viilaaminen täysin kohdilleen toi avun.

Siihen asti oli jatkuvia kipuja alamahalla, lonkat välillä niin kipeät että en edes sängyssä päässyt asentoa muuttamaan saati sieltä ylös. Maha jatkuva pallo. Menkat heitteli miten tahansa, papereissa luki myös sekundäärinen lapsettomuus.

Niin oli mullakin, mutta vasta annoskoon viilaaminen täysin kohdilleen toi avun.

Siihen asti oli jatkuvia kipuja alamahalla, lonkat välillä niin kipeät että en edes sängyssä päässyt asentoa muuttamaan saati sieltä ylös. Maha jatkuva pallo. Menkat heitteli miten tahansa, papereissa luki myös sekundäärinen lapsettomuus.

Vasta on annostusta nostettu, eikä ole ollut mitään vaikutusta kyllä näihin juttuihin :/ On se rankkaa olla ihminen :D

Täällä palstalla usein epäillään raskautta...Kaikki ei voi olla raskaana esim. koska ei ole harrastanut seksiä vuosiin tai ikää on liikaa raskaudelle.

Olen harrastanut seksiä eikä ikääkään ole liikaa, mutta "loppuraskauden vaivat"...:D Olen niin pienikokoinen, että kyllä minusta raskauden erottaisi, vaikka onkin kymmenisen kiloa ylimääräistä :D

4 kk on kyllä pitkä aika, mulla oli vastaavia oireita jotka alkoi pahentua alkuvuodesta n. 2 kk sisällä niin häiritseviksi, että tajusin mennä lopulta gynekologille, jolloin todettiin tulehdus kohdun alueella ja lievä endometrioosi. Gluteeniton ruokavalio on merkittävästi vähentänyt niitä outoja kipuja ja vatsavaivoja, jotka ei johtuneet tulehduksesta.

Se tulehdus tuntui selvästi juuri alavatsan särkynä ja näkyi turvotuksena, vaikka aluksi se tuntui toispuoleisena kipuna aina jomman kumman munasarjan kohdalla. Lopulta se oli sellainen vihlova paine. Mutta kuumetta ei ollut missään vaiheessa eikä joitain oireita, joita kohtutulehduksessa oirekuvausten mukaan olisi.

Onko sulla lääkärikäynnillä siis suljettu tämä vaihtoehto pois?

Yhteistyössä