Mikä helvata mua vaivaa??? Pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua!"

Vieras
Puoli vuotta sitten kierto heitti häränpyllyä, tullee ja menee miten sattuu. Viimeksi menkat 5.9 ja kesti viisi päivää. Nyt alkoi uudestaan. Kivut on kovat.

Koko ajan, oli menkkoja eli ei niin kovat menkkakivut. Tuntuu selässä, peräsuolessa ja alavatsalla. Seksi sattuu.

Vatsan toiminta on ok, normaalia. Finnejä on alkanut putkahdella naama täyteen ja kuumia aaltoja.

Viimeksi mulla oli lääkäriaika varattuna gynelle tuolloin 5.9, mutta ei suostunut sitten tekemään gynen tarkastusta koska vuodin kuin sika. Sanoi ettei ole hyötyä. Mulla olis ollu ylihuomenna taas aika, ja vuodan taas. Mitä ihmettä tää on ja mitä ihmettä mä teen????

Oletko siinä iässä että vaihdevuodet ovat ehkä tulossa?
Vai olisiko kyseessä jokin hormonihäiriö?
Kai gyne sentään tunnusteli vatsan alueen. Ja luulisi että kohtu ja munasarjat voidaan ultrata vaikka on menkatkin.

Ikää 30-vuotta ja lievä pcos todettu 12 vuotta sitten. Ei ole koskaan oirinut oikeastaan mitenkään (paitsi lapsettomuus)
3 lasta olemassa, ja nää oireet on nyt ollu puoli vuotta, nyt viime viikot pahentuen.

Olisikohan se sitten se pcos.
Vaikka sulla olisi vielä lääkärin aikoihin menkat, voisit pyytää häntä ultraamaan tai tunnustelemaan vatsan läpi ne munasarjat.

Yhteistyössä