K
Keittiönoita
Vieras
Ravintoloissa soi nykyisin musiikki niin kovalla, että ei kuule edes omia ajatuksiaan. Saati sitten vastapäätä istuvan kaverin puhetta. Itse viihdyn juuri tästä syystä paremmin "kotibileissä" kuin kapakoissa.Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin;24699980:Minäkin asun omistusasunnossa lasteni kanssa. Naapurin asunto on vuokrattu ja biletys on aina ollut päällä kun lapset on olleet isällään. Hermot menee täälläkin. Onneksi tuo nainen tuli raskaaksi ja sai vauvan, joten bileet vähenivät muutamaksi kuukaudeksi, mutta nyt lapsen isä pitää bileitä siellä. Hermot menee. Harmi vaan kun lapseni ovat naapurinlasten kavereita. Kaikilla ei ole varaa asua omakotitalossa, eikä sekään ole ratkaisu. Tässä lähellä on rikkaitten asuinalue ja sielläkin on yksi talo, joka varmana raastaa naapureitten hermoja biletyksellä, eli ei tämä kyllä ole slummien ongelma. Bilettäisivät ravintolassa tai jossain muussa sallitussa paikassa, eikä häiritsisi naapureitten unta ja eloa.Ihmisillä täytyy olla yörauha, oli ikä mikä hyvänsä. Täytyisi hieman miettiä naapureitakin, vaikka kuinka olisi biletyshaluja.
Toki naapureiden välittömässä läheisyydessä asuttaessa on otettava se naapurikin huomioon. Puolin ja toisin. Joku on ehkä valvonut pari viikkoa seinän takaa kuuluvan koliikkivauvan huudon vuoksi, joten naapuri vastavuoroisesti kai voi valvoa yhden yön tupareiden takia. Paitsi että ei. Nykyisin kaikki ovat vain minäminäminä'-tyyppejä. Minä haluan, minä tahdon, minua pitää ymmärtää, minä vaadin jne. Ja naapuri on mulkku, jos haluaa jotain muuta kuin minä.
Ap... en lukenut koko ketjua, mutta mitä naapurisi on sanonut, kun olet puhunut hänen kanssaan tästä asiasta?