P pikkuli88 Vieras 01.02.2012 #1 Minkä niminen se Facen kirppari oli, jossa on niitä yllätyspäiviä ja outletteja?
V "vieras" Vieras 24.02.2012 #4 Minkälainen paikka tuo Pikku-Kammari on? Kokemuksia? Mitä nuo yllätyspäivät outletit ovat ja kuinka usein niitä on?
Minkälainen paikka tuo Pikku-Kammari on? Kokemuksia? Mitä nuo yllätyspäivät outletit ovat ja kuinka usein niitä on?
P "pusu" Vieras 24.02.2012 #5 Vieraalle: mä olen myynyt siellä muutamia vaatteita ja ihan hyvin on toiminut. Muistakin Facebook-kirppiksistä on hyviä kokemuksia. Outletit ja yllätyspäivät ovat yritysten tarjoamia alennuspäiviä Pikku-Kammarin käyttäjille. Pikku-Kammarissa on tänään muuten yllätyspäivä taas! Täytyy käydä katsomassa, mikä ale siellä on tänään.
Vieraalle: mä olen myynyt siellä muutamia vaatteita ja ihan hyvin on toiminut. Muistakin Facebook-kirppiksistä on hyviä kokemuksia. Outletit ja yllätyspäivät ovat yritysten tarjoamia alennuspäiviä Pikku-Kammarin käyttäjille. Pikku-Kammarissa on tänään muuten yllätyspäivä taas! Täytyy käydä katsomassa, mikä ale siellä on tänään.
P "pusu" Vieras 24.02.2012 #6 Kävin katsomassa yllätyspäivän edun: 20% ale kaikesta Metkulassa. (Jos jotain sattuisi kiinnostamaan). Itse en ole ehtinyt Metkulan sivuilla vielä käymään (onko uutuksia tullut vai onko pelkkiä talven jämiä?).
Kävin katsomassa yllätyspäivän edun: 20% ale kaikesta Metkulassa. (Jos jotain sattuisi kiinnostamaan). Itse en ole ehtinyt Metkulan sivuilla vielä käymään (onko uutuksia tullut vai onko pelkkiä talven jämiä?).