Mikä elokuva katsottaisiin sinun hautajaisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkld
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jkld

Vieras
Miehen kanssa tulee kaikenlaisia päähänpistoja mieleen. Sukulaisen lähestyvien hautajaisten vuoksi mietittiin, että miksi tämän elokuvahullun hautajaisissa ei voisi näyttää jotain elokuvaa. Ja jos kuollut olisi saanut päättää elokuvasta niin mikä se olisi ollut kaikista niistä tuhansista leffoista?

Okei.. Ajatus on ihan höhlä eikä tule toteutumaan, mutta pisti miettimään. Minkä elokuvan haluaisit esitettävän sinun hautajaisissa?

Mielenkiintoinen kysymys=)enkä oikeastaan osaa vastata. Jos lempielokuviani esitettäisiin , osa niistä on sellaisia, etteivät kaikki hautajaisvieraat niitä jaksaisi katsoa. Enemminkin hautajaisissani voitaisiin esittää kohtauksia monista elokuvista mm. Veronikan kaksoiselämä, Pitkän päivän ilta, Berliinin taivaan alla, Tähtikirkas yö, Kaunotar ja Kulkuri,
Lumikki, Heinähattu ja Vilttitossun loppukohtaus, muutama Kaurirsmäen elokuvan kohtaus, pätkä elokuvasta Täältä tullaan elämä... ja varmaan monesta muustakin.

Mieltymkseni niihin kohtauksiin, kertoisi ehkä sitten minua muisteleville minusta vielä jotakin,.

Hyvä idea sinällään, joku ahdistava jossa päähenkilöä potkii elämä päähän, eikä loppukaan ole onnellinen, olis paikallaan.
Mutta mä en tiedä tuleeko mun hautajaisiin ketään, ja jos tulee, niin ne on siellä vain velvollisuudentunnosta, ja niillä on kuitenkin kiire.

ja tosta sentencedistä tuli mieleen että Dream Theaterin metropolis pt 2. dvd ois täydellinen. koko levyhän on tarina rakkaudesta, mustasukkaisuudesta ja reinkarnaatiosta, ja musiikkikin on ihan parasta. pitäs kyllä jättää väliin ihan hyvän maunkin takia jos kuolisin kolmiodraamassa mutta muuten.

Yhteistyössä