mikä ehkäisyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angie K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angie K

Vieras
Mulla on ihan pian jälkitarkastus enkä ole juurikaan miettinyt muuta ehkäisyä kuin hormonikierukkaa...
En tiä, haluanko sitäkään, hormoniehkäisy ei ole koskaan sopinu mulle (vaikka olen kuullu, ettei aiheuta samanlaisia ongelmia kuin esim. e-pillerit...??)

Pillereistä mulle on tullu pelkkiä huonoja muistoja, ja mulle suositeltiin hormonikierukkaa jo synnyttämättömänä.
Entä ehkäsykapselit?
kertokaa mulle vähän.. mikä tälläselle sopis?
kuparikierukka? oon kuullu että olis ihan hirveä, onko kellään positiivista kokemusta siitä?

mul on ollut kaks kertaa kuparikierukka ja olen ollut molemmilla kerroilla todella tyytyväinen. Nyt myös aion ottaa sen heti jälkitarkastuksen jälkeen. Hormoonit eivät sovi mullekkaan.

soittelin just tonne lekuriin kun pääsi noi pillerit loppuun ja reseptikin meni vanhaksi,lekuri ehdotti et jotain muuta käytettäväksi,kierukka on ollu ja mies ei tykkää kun se haittaa seksielämää,mulle se sopi mainiosti aikaisemmin... :kieh: Niin et joko sitä sitten pitäs strilisaatioon suostua vai mitähän tekis?Lapsia kun on jo siunaantunut 4,mut kun ei sitä koskaan tiiä et vieläkö se vauva kuume iskee,musta kuitenkin tuntuu et se olis niin LOPULLISTA ja jotain otettasiin pois,Olisko kellään ajatuksia sterilisaatiosta??

Yhteistyössä