mikä ehkäisy todella runsaisin kuukautisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella ongelma

Vieras
Mikä helpottaisi tätä joka kuukautista helvettiä, siteen ja tampoonin saa käydä vaihtamassa tunnin välein ja vatsa/selkä särky aivan järkyttävä että saa kuuri luontoisesti syödä Burana 800mg.. ensimmäiset 3 päivää ei voi mihinkään lähteä ettei ole liian pitkä vaihtoväli ja tule vuoto läpi.

Ootko kokeillu Cyklokapronia? E-pillerieitä? Hormonikierukkaa taitavat eniten suositella.
Olin itsekin vielä jokin aika sitten ihan k*sessa älyttömien menkkojen kanssa ja käytin pahimmat vuotopäivät Cyklokapronia, se autto VÄHÄN. Sit kun mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain siihen lääkityksen, rauhottu toi menkkavuotokin.

Mä sain Cyklokapronia ja se todella auttoi! Kärsin todella runsaista vuodoista.En pysty käyttämään tamppoonia ja pahimmillaan kaksi yösidettä päällekkäin ja aina jostain falskasi ohi..Kuukautiset olivat ihan järkyttävän kivuliaat ja runsaat..kunnes kokeilin tuota lääkettä ja se todella auttoi! Eihän se kaikilla auta mutta minä sain ylirunsaisiin vuotoihin helpotusta ja en ole sivuvaikutuksia huomannut. Ihanaa kun ei tartte nukkua kahdella yösiteellä ja pyyhe alla öisin kuukautisten aikaan.

Mirena. Tosin alussa voi olla tiputtelua, mutta mulla sekin loppui 8kk jälkeen. Nyt pikku liraus tulee kerra 2-3kk aikana. Ei kipuja, ei vuotoja. Olo on LOISTAVA!

Oletteko selvittäneet onko runsaisiin vuotoihin joku syy? Mulla oli tuollaiset megalomaaniset menkat, ja syyksi paljastui kohdun polyyppi ja kohdunsuun myooma. Nämä kun poistettiin, niin nyt elämä on helppoa. Aiemmin menkat kestivät 10 - 13 päivää, josta todella runsasta vuotoa oli 5 päivää, tämä tarkoitti siis sitä, että vähintään kahden tunnin välein vaihdettava tamponi ja yhtä aikaa käytettävä siteitä. Silti tulis sellaisia hirveitä verihulauksia, että kaikki vaatteet sotkeentuivat. Nyt menkat kestää 5 päivää, runsaampi vuoto 3 päivää, mutta se vastaa aikaisemman tilanteen alku- ja loppuvuotoa.