Mikä blondaus ei kuluta hiusta liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuskriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiuskriisi

Vieras
Olen tehnyt hiuksiini 2 kertaa värinpoiston, ekalla kerralla hiukset eivät kärsineet hirveästi, mutta toisella kerralla niistä tuli katkeilevat ja hiukseni ovat paljon ohuemmat kuin aikaisemmin (tapahtui n. puoli vuotta sitten). Kävin parturissa blondaamassa juurikasvuni ennen joulua ja hiukseni eivät kärsineet yhtään niin että se näkyisi... Mutta nyt asiaan. Mikä olisi sellainen blondaus, jolla saisin järkyttävän vihreän sävyn pois hiuksistani? (sininen shokkiväri joka on haalistunut vihreäksi) En haluaisi värjätä yhtään enää näitä huonokuntoisia hiuksia, mutta en halua mennä maanantaina kouluun kun hiukseni ovat levän vihreät. o__o Voisinko vain pestä hiuksiani niin monta kertaa peräkkäin, että väri haalistuu melkein kokonaan pois? Käyttäisinko vain vähän vaalentavaa väriä? Auttakaa minua hiusasiantuntijat. :D

Ei missään nimessä mitään blondausta enää päälle, sillä ei vihreys katoa. Vihreys tasoittuu kullansävyisellä vaalealla värillä. Mielestäni marketista ei näitä vaaleita värejä saa, joten kampaajalle. Ja vaadit sielläkin nimenomaa värin, ei vaalennusainetta. Aika simppeli juttu hoitaa! Ja kun tyvikasvua tulee, niin sitäkin värjäämään vaalennusväreillä, ei vaalennusaineella.

Hätäensiapuna vihreyteen kokeile sitruunaa. Kokeiltu on, toimii! Purista sitruunan mehua hiuksiin, laita kelmun alle ja jos mahdollista niin mene vaikka saunaan.

Ps. Värjääminen pienellä hapetteella ei rasita hiusta, vaalennus rasittaa.

Kuulostaa ehkä oudolta mutta mulle tuli vihertävää sävyä hiuksiin jostain tuhkan?- sävystä. Hieroin kohtiin ketsuppia pari kertaa ja pesin pois... Oikeesti vihertävyys lähti :D

[QUOTE="heh";25432947]Kuulostaa ehkä oudolta mutta mulle tuli vihertävää sävyä hiuksiin jostain tuhkan?- sävystä. Hieroin kohtiin ketsuppia pari kertaa ja pesin pois... Oikeesti vihertävyys lähti :D[/QUOTE]

minulla on hiuksissani sinistä shokkiväriä joka on haalistunut vihreäksi, ei ole tullut vihreäksi mistään sellaisesta.

väriä voi myös koittaa haalistaa öljyhauteella, hunajalla tai sitruunalla. ja mulla autto huonokuntoisiin hiuksiin ihan tehokas hoitoaine jossa oli puolet lisäksi rypsiöljyä ja annoin olla pitkään päässä.. mutta punaisella sävyllä kannattais koittaa tehä jotain niille. niinhän se hopeashampookin toimii kun on vastaväri kullertavalle :D eli periaatteessa toi ketsuppihomma vois toimia :)

ja tosiaan ei taida mikään auttaa shokkiväriin muu kuin haalistuminen kun jää ilmeisesti hiuksen eriosaan kuin mihin värinpoisto vaikuttaa. jos asia on toisin niin kertokaa kun itsellä hiukset oranssit ja koitan vaalentaa..

Nyt on kokeiltu sitruunaa päässä. Pidin ainakin tunnin huoneenlämmössä päässäni ja jonkun aikaa saunassa. Arvatkaapas mitä hiuksille tapahtui? EI MITÄÄN :D Nyt ei sitten muuta, kun värit päähän...

Sitruunaa pidetty pari kertaa päässä ja hiukset on juuresta vaalean vihertävät ja latvat on vielä vaalean siniturkoosit... Laitanko taas tuota sitruunaa? Alkaa ihoa kirveltämään korvien takaa se sitruuna :(

Yhteistyössä