Mikä avuksi synnytyksen jälkeiseen hiustenlähtöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on ihan rehellisesti sanottuna ohimpoiden kohalla kaljut tai no kasvaa niissä uutta hiusta, mutta tosi tyylikkään näköinen, joten mikäs tuohon olis avuksi?

Mullakin kävi molempien lasten imetysaikana että aamulla oli tyynyllä enempi hiuksia kuin päässä.... :| Kyllä hirvitti mutta jäihän noita sentään jokunen haiven päähänkin :D

Aika vaan, äidilläni oli melkein kalju omien sanojensa mukaan minun syntymän jälkeen (epäilen liioittelua, vaan naisella se näkyy ja tuntuu varmana enemmän), vaan kyllä sille on tukka kasvanut takas.

No ei se auta kun odotella, kauan teillä on lähteny?
Mullakin lähtee ihan kauheesti, mutta varsinkin ohimon kohdalta on ihan kauhean näköinen, en ymmärrä miksi se siitä lähtee.Edellisen lapsenkin jälkeen ohimot oli vaarassa ja nyt vielä pahempi.

Mulla lähteny kans ihan hirveesti ja pitkä tukka kun on niin ne on kourallisia mitä kerralla irtoo |O nyt alkaa loppumaan ja lapsonen 11 kk
Ja ku nuo pitkät karvat ei taho mennä ees imuriin!
Tukka on ohentunut siis puolella, että jos olis ohuet hiukset ollu , niin oisin kyllä ollu jo kalju!

Mulla lähti hiuksia niin ettei hiusharjasta enää näkykyt piikkejä. (Mulla on pitkät hiukset.) Puolella ohentu mullakin hiukset ja letti on sellainen ohut rotanhäntä pitkin selkää. Ostin hädissäni priorinia, mutta se on yhtä turhan kanssa, en suosittele ja se maksaa älyttömän paljon. Kyllä ne hiukset kasvaa takaisin. Mulla on jo viisisenttistä hiuksentynkää. Mutta jos sulla on rahaa kuin roskaa niin voit sä tuota priorinia kokeilla.
http://www.priorin.fi/index.html

Yhteistyössä