Mikä avuksi punottaviin ja jäisiin sormiin taaperolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on ihan sama, onko ne Ruskovillaa, kunhan ne on villaa. Meillä on aina pakkasilla villalapaset kintaiden alla kintasmerkistä riippumatta. Ihan pikkupakkasilla ei ole, mutta muuten on. Asumme Lapissa ja täälä on yleensä aika kylmää. Kudon lapasia ite. Paksuja ja ohuita. Ohuet on kätevät aluslapaset. Nalle-langasta saa ohkasia.

Just, ihan perusvillalapasia vaan sinne väliin ja silleen, että ei turhan napakaksi tule vaan jää rukkaseen liikkumisvaraa hyvinkin. Me ollaan myös pahimmilla pakkasilla laitettu nahkarukkasten päälle villalapaset ja hyvin oli lämpimänä kädet! Kokeilemistahan se nuilla pienillä on ja välistä tuo jos jonkinmoista päänvaivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on ihan sama, onko ne Ruskovillaa, kunhan ne on villaa. Meillä on aina pakkasilla villalapaset kintaiden alla kintasmerkistä riippumatta. Ihan pikkupakkasilla ei ole, mutta muuten on. Asumme Lapissa ja täälä on yleensä aika kylmää. Kudon lapasia ite. Paksuja ja ohuita. Ohuet on kätevät aluslapaset. Nalle-langasta saa ohkasia.

Voi mä en osaa tehdä noin pieniä.. huoh, eikä mulla oo niin pieniä puikkojakaan. Kutoisitko sä mun tyttärelleni lapaset niin mä maksaisin sulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Tampere:
Meillä on Pikkuisella sellaiset toppahanskat ,joissa on aito villakarvasisus. Ostettu Tampereelta Miraakkelista. Aina on sormet ja kädet lämpöiset!

Ne on Kivat-merkkiset noi rukkaset, kannattaa katsella löytyykö jostain muualtakin myynnistä ellei asu Treen seudulla

niin en mä kyllä löytänyt kivat yrityksen sivuilta mitään tommosia rukkasia..
Että oisko linkkiä mistä niitä vois löytyä? ei auta kun ei saa googlestakaan mitään tuloksia.

Meillä ennen paleli 4 veen sormet. Nyt käsissä ruskovillalapaset (ovat taatusti hintansa arvoiset) sekä Lennen kintaat. Sitarin myyjä suositteli noita Lennejä kun olin Reiman kintaita ostamassa.. Sanoi, että ovat paremmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
ok, eli kuitenkin ne.. Mutta mites, toimiiko tommosella yhdistelmällä vielä kädet niin että saa jostain kiinnikkin. Tytöllä tuppaa menee hermot jos ei saa otetta mistään.

Meillä on molemmilla (4vee ja 8vee) yhdistelmä ruskovillat+lennet ja hyvin saavat otettua kiinni tavaroista.

Yhteistyössä