E
eroko edessä
Vieras
Mies on muuttunut vältteleväksi ehkä hiukan tylyksikin ja on kuin olisimme vain kämppäkavereita.
Läheisyys puuttuu, jos halaan häntä niin sekin näyttää ahdistavan häntä.
Meillä on vuoden ikäinen lapsi, joten en eroa haluaisi.
Joskus mies valittanut, että olen hankala ihminen, jota en mielestäni ole. Hän saa itse päättää omista raha-asioistaan, en edes tiedä paljon hän saa rahaa. Kunhan maksaa osansa pakollisista menoistamme, niin on ok.
En rajoita hänen menemisiä, saa mennä juhlimaan kun itse haluaa.
Ainut mistä olen useamman kerran maininnut, on kotityöt.. mutta en niistäkään pidä tavatonta saarnaa, enkä edes huomauta jokaviikko.
Itselllä on omat harrastus menoni, jolloin mies hoitaa lasta. Vastavuoroisesti mies saa omaa aikaa. Mitään yhteistä harrastusta meillä ei ole.
Läheisyys puuttuu, jos halaan häntä niin sekin näyttää ahdistavan häntä.
Meillä on vuoden ikäinen lapsi, joten en eroa haluaisi.
Joskus mies valittanut, että olen hankala ihminen, jota en mielestäni ole. Hän saa itse päättää omista raha-asioistaan, en edes tiedä paljon hän saa rahaa. Kunhan maksaa osansa pakollisista menoistamme, niin on ok.
En rajoita hänen menemisiä, saa mennä juhlimaan kun itse haluaa.
Ainut mistä olen useamman kerran maininnut, on kotityöt.. mutta en niistäkään pidä tavatonta saarnaa, enkä edes huomauta jokaviikko.
Itselllä on omat harrastus menoni, jolloin mies hoitaa lasta. Vastavuoroisesti mies saa omaa aikaa. Mitään yhteistä harrastusta meillä ei ole.