Mikä avioliittoa vaivaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroko edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroko edessä

Vieras
Mies on muuttunut vältteleväksi ehkä hiukan tylyksikin ja on kuin olisimme vain kämppäkavereita.
Läheisyys puuttuu, jos halaan häntä niin sekin näyttää ahdistavan häntä.
Meillä on vuoden ikäinen lapsi, joten en eroa haluaisi.
Joskus mies valittanut, että olen hankala ihminen, jota en mielestäni ole. Hän saa itse päättää omista raha-asioistaan, en edes tiedä paljon hän saa rahaa. Kunhan maksaa osansa pakollisista menoistamme, niin on ok.
En rajoita hänen menemisiä, saa mennä juhlimaan kun itse haluaa.
Ainut mistä olen useamman kerran maininnut, on kotityöt.. mutta en niistäkään pidä tavatonta saarnaa, enkä edes huomauta jokaviikko.
Itselllä on omat harrastus menoni, jolloin mies hoitaa lasta. Vastavuoroisesti mies saa omaa aikaa. Mitään yhteistä harrastusta meillä ei ole.

ehkä hän ei enää vaan tunne sinua kohtaa samoin kuin ennen?. Ei aina syy ole siinä että nainen valittaa. Keskustele miehesi kanssa, täällä palstalla et saa oikeaa vastausta.

Kauanko olette olleet yhdessä/ naimisissa?
Vapaa-ehtoisesti molemmat kuitenkin...?

Liekö hankkinut uuden naisen vai onko elämässä muuten hankala vaihe? Kyllä perheellä pitäisi olla jotakin yhteistäkin puuhaa..miksi sitä sitten ollaan kimpassa muuten?

Me esim. käydään uimassa/ luistelemassa/ hiihtämässä koko perhe, joskin molemmat lenkkeilee/ urheilee myös yksin. Tai ylipäänsä vietämme vapaa-aikaa yhdessä, se sitoo porukan yhteen ;-) Syödään ulkona, käydään leikkipuistossa jne.

Kauanko olette olleet yhdessä/ naimisissa?
Vapaa-ehtoisesti molemmat kuitenkin...?

Liekö hankkinut uuden naisen vai onko elämässä muuten hankala vaihe? Kyllä perheellä pitäisi olla jotakin yhteistäkin puuhaa..miksi sitä sitten ollaan kimpassa muuten?

Me esim. käydään uimassa/ luistelemassa/ hiihtämässä koko perhe, joskin molemmat lenkkeilee/ urheilee myös yksin. Tai ylipäänsä vietämme vapaa-aikaa yhdessä, se sitoo porukan yhteen ;-) Syödään ulkona, käydään leikkipuistossa jne.

Olemme olleet yhdessä 6 vuotta, aviossa 3 vuotta. Olen houkutellut miestä lenkille jne, mutta ei hän lähde. Ennen lapsen syntymää kävimme paljon kuuntelemassa bändejä, katselemassa elokuvia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja eroko edessä;24585470:
Yritin puhua, mutta mies ei sanonut asiaan mitään.. ei halua asiasta keskustella :/

Täähän se on ainoa väylä selvitellä asiaa, niinkun joku jo vinkkasikin. Jos puheyhteys on hakusessa, on se "pakko" saada auki yhdessä jotenkin tai jonkun perheterapeutin avulla. Jos se ei edes miestäsi kiinnosta, on vaihtoehdot vähissä.

Normaalia pikkulapsiperheessä... Odota 2 vuotta ja takuulla tilanne on parempi.

Yritä saada positiivisilla keinoilla kontaktia mieheesi. Viekää lapsi vaikka mummolaan yöksi, ja vietätte miehen kanssa kaksin laatuikaa vuorokauden. Syötte hyvin, katsotte vaikka jotain kivaa elokuvaa, harrastatte aikuisten kivaa ja olette vaan. ETTE keskustele mistään ongelmista. Toistakaa tuota kerran kuussa tai kahdessa, ihan varmaan suhde paranee.

[QUOTE="wieras";24585515]Normaalia pikkulapsiperheessä... Odota 2 vuotta ja takuulla tilanne on parempi.

Yritä saada positiivisilla keinoilla kontaktia mieheesi. Viekää lapsi vaikka mummolaan yöksi, ja vietätte miehen kanssa kaksin laatuikaa vuorokauden. Syötte hyvin, katsotte vaikka jotain kivaa elokuvaa, harrastatte aikuisten kivaa ja olette vaan. ETTE keskustele mistään ongelmista. Toistakaa tuota kerran kuussa tai kahdessa, ihan varmaan suhde paranee.[/QUOTE]

Meillä ei ole mummolat käytettävissä, mutta jospa joku sisaruksistamme hoitaisi. Täytyy yrittää seuraaville vapaille järkätä jotain kivaa.

Yhteistyössä