Mikä auttais niska-hartia seudun kipuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartiakipuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hartiakipuinen

Vieras
oon nyt 3 päivää kärsiny kivusta hartia seudulla ja lapaluissa,hierottu mobilatia ja yrittäny olla liikkeellä kun paikalla olossa vaan jumittuu entisestään.Makaaminen tekee tosi kipeetä ja yöunet onkin aika katkonaisia,pitäiskö ottaa tyyny pois yöks tai vaihtaa matalaan tyynyyn,entä mikä muu keino auttais? olen varvasti yrittäny liikutellä päätä puolelta toiselle ja venytellä mut se sattuu liikaa,alas päin päätä ei kunnolla saa ees laitettuu(rintakehää kohden).

Ja joo koneella olo ei ainakaan auta asiaa mut en tässä kauaa nyt olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Meet lääkäriin ja pyydät lihasrelaksantteja ja kipulääkettä.

Mä olen ite nyt nukkunu ilman tyynyä jonkun viikon ja se on auttanut

yritän sinnitellä ilman lääkkeitä...en mielelläni syö "turhia" lääkkeitä.Jos ei ala helpottamaan saatan harkita mutta en heti ryntää pillereitä hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
ootko kylmägeeliä kokeillu? saapi ruokakaupastakin. oon todennu tehokkaimmaksi voiteeksi kipuun lihaksissa. sitä nyt aluksi suosittelen.

en oo kokeillu,mulla ois kaapissa emännän jalkavoidetta mut ei se taida:Dauttaa tähän vaivaan vaikka väsyneisiin jalkoihin auttaaki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Täällä kans yks joka voivottelee niska-hartia-lapaluu kivusta :wave: :wave: |O

kauan sulla kestäny ja mitä helpotus keinoi oot yritelly?

Onhan tuo ollut jo kauan, enimmäkseen kipu on vasemmalla puolella (kannan vauvaa sillä puolella)
Hierojalla pitäs käyä...
Oon yrittäny venytellä, ja nukkua yhdellä tyynyllä. Liekkö sänky niin huono sitten että laittaa paikat jumiin :/

Kylmägeeli ei auta syvempiin lihaksiin vaan ihan kylmäpussi.
Buranaa kolmasti päivässä,400 g kerralla ja kolmen päivän ajan.

Neljästi päivässä kylmäpussihoitoa,älä venyttele jos tulehdus.
Vaan ensin tällä tulehdukipulääke-kylmähoitoyhdistelmällä saa tulehduksen kuriin ja sen jälkeen voit venyytellä ja esim mennä hierojalle.

Itellä takana 10 kertaa fysikaalista ja tällä aloitin todella hyvän lääkärin ohjeella.

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Kokeile akupunktiota. Mulla ainakin auttoi lihaksien jumitukseen ja kipuun välilevynpullistuman aikana. Mulle apu oli todella suuri. Jatka akupunktiota tarpeen mukaan.

Tehokkaammin auttaa kun tökkii hammastikuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Kokeile akupunktiota. Mulla ainakin auttoi lihaksien jumitukseen ja kipuun välilevynpullistuman aikana. Mulle apu oli todella suuri. Jatka akupunktiota tarpeen mukaan.

Tehokkaammin auttaa kun tökkii hammastikuilla.

ja on halvempaa.

Ja hammastikut ovat myös paljon tehokkaampia kuin tulehduskipulääkkeet.

Yhteistyössä