mikä auttaa henkiseen kipuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alli"

Vieras
Mikä terapiamuoto auttais psyykkiseen ja henkiseen kipuun? Siihen yhdistyy lisäksi
se että kehossa on jännitystä..
Mulla ei olis yhtään varaa hoidattaa itseäni, kuitenkin tiedän miten hoitaisin jos olisvaraa.
Mutta miten nuo tunnesykkyrät saa purettua, ihan sattuu vatsaan ja kivistää.

Mulla auttaa kun suuttuu oikein kovasti vääryydelle ja päättää oikaista asiat.
Toiseksi ei kannata olla tekemisissä ihmisen kanssa joka aiheuttaa oireet.
Kolmanneksi pitää arvostaa ja rakastaa itseään sekä löytää itsestään se voima joka kyllä on siellä jossakin piilossa.
Neljänneksi jos tiedostaa että itsessä ei ole vikaa vaan sykkyrät johtuvat muusta niin se on alku parantumiselle.
Luonto ja hiljaisuus sekä se että ei vatvo asioita vaan oppii antamaan anteeksi helpottaa.

Ne vääryydet on tapahtuneet jo silleen että en voi niitä oikaista enää, ja se ihminen on jo kuollut joka aiheutti pahaa.
Tiedän toki että mussa on voimia. Luonto kyllä auttaa jollain lailla.
Ne vanhat tunteet muuttuvat kivuiksi ja jännityksiksi ja vaivaavat. Arki tuntuu tosi raskaalta.

Aromaterapia, reikihoito (ja erityisesti näiden yhdistelmä!), O.T.E-hieronta,EFT-menetelmät... onhan noita! Tärkeintä lienee löytää sellainen henkilö, johon luotata niin paljon, että uskallat päästää irti! Irti omista tunteistasi siis. Se onnistuu kuitenkin vain luottamuksellisessa ja turvallisessa ilmapiirissä.

[QUOTE="alli";25504495]Ne vääryydet on tapahtuneet jo silleen että en voi niitä oikaista enää, ja se ihminen on jo kuollut joka aiheutti pahaa.
Tiedän toki että mussa on voimia. Luonto kyllä auttaa jollain lailla.
Ne vanhat tunteet muuttuvat kivuiksi ja jännityksiksi ja vaivaavat. Arki tuntuu tosi raskaalta.[/QUOTE]

Kokeile maalata ne tunteet paperille. Kirjoita ne paperille ja kun joku asia on käsitelty polta paperi pois, symboolisesti se on sitten loppu.

Aromaterapia, reikihoito (ja erityisesti näiden yhdistelmä!), O.T.E-hieronta,EFT-menetelmät... onhan noita! Tärkeintä lienee löytää sellainen henkilö, johon luotata niin paljon, että uskallat päästää irti! Irti omista tunteistasi siis. Se onnistuu kuitenkin vain luottamuksellisessa ja turvallisessa ilmapiirissä.

Joo, tiedän nuo, kiitos muistutuksesta. Olin kerran eft:ssä ja se oli todella
erikoinen kokemus, koska meninkin yllättäen niin "kauas".
Ja rosenissa oon ollut, mutta kun on tuo rahatilanne huono nyt.
Mietin onko mitään muuta menetelmää ja sopivaa henkilöä tässä maailmassa
että lähtis nuo ahdistukset rullaamaan pois.
On tilanteita että en kestä enää kun on vanhaa kuormaa niin paljon.

Kukkatipat ovat yllattavan tehokkaita, itse tykkaan eniten suomalaisista, oytyy luotaistuotekaupoista ja muistaakseni frantsilan yrttitilan nettikaupasta jos en ihan vaarin muista. Tsemppia :)

Yhteistyössä