Mikä aiheuttaa kierronsekaisuutta/välivuotoja, vaikka syö pilsuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasvain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasvain

Vieras
Viimeks söin kaksi laatallista e-pillereitä yhteen putkeen, toisen laatan lopussa menkat alkoivat liian aikaisin ja olivat vähän kivuliaammat ja runsaammat kuin normaalisti pillereiden aikaan.Söin kuitenkin laatan loppuun ja pidin normaalin viikon tauon.
No nyt on uus laatta kesken, eka viikko menossa ja pyyhkiessä tuli vähän punertavaa vuotoa.Mitä kummaa tää on?Johtuuko tää sekaisuus siitä että söin ne kaks laattaa ilman taukoja vai mitä ihmettä??

[QUOTE="aloittaja";25012268]muutama kk sitten uusin reseptin niin sanoivat ettei tarvi ottaa kun ei ollu vielä kovin pitkä aika viimeks otetusta.Montako vuotta niissä nyt olikaan se väli..ei oo ikinä ollu ongelmia papatulosten kanssa.[/QUOTE]

2v välein sano mulle gyne. mie olen lopun ikääni seurannassa 5 luokan vuoksi joka tuli 2v aikana. sitä enne aina 1. ja lyhyt väli vaikka ois vakisuhteessa.

[QUOTE="aloittaja";25012268]muutama kk sitten uusin reseptin niin sanoivat ettei tarvi ottaa kun ei ollu vielä kovin pitkä aika viimeks otetusta.Montako vuotta niissä nyt olikaan se väli..ei oo ikinä ollu ongelmia papatulosten kanssa.[/QUOTE]

Jos papa ok, niin riittää että otetaan 2-3-v. välein. Mun mielestä vaikuttaa siltä, ettei pillerit sovi sulle. Tai sit kannattaa syödä vaan yks laatta kerrallaan.

[QUOTE="aloittaja";25012279]Voiko merkki ollakin yhtäkkiä epäsopiva?en oo tuommosesta kuullutkaan.Muutaman vuoden oon noit syöny ja sitä ennen tais olla e-rengas.[/QUOTE]
Mulle ainakin kävi niin, että ne pillerit, joita olin pari vuotta syönyt, ja jotka siihen asti olivat sopineet hyvin, ei enää sopineetkaan. Kun sain lopulta raahattua itseni gynelle, niin hän totesi sellaista käyvän aika useinkin (ts. ei harvinaista).

[QUOTE="nanna84";25012277]Jos papa ok, niin riittää että otetaan 2-3-v. välein. Mun mielestä vaikuttaa siltä, ettei pillerit sovi sulle. Tai sit kannattaa syödä vaan yks laatta kerrallaan.[/QUOTE]

seurailen tilannetta ja syön tuon laatallisen nyt ainakin.mitään kipuja tms. ei ole.helvetti kun voi naisena oleminen olla vaikeeta joskus.

Yhteistyössä