Mika Aaltola nousi toiseksi suosituimmaksi presidenttiehdokkaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aah mut oli täystyöllisyys hänen aikanaan ja avasi monia hankkeita ympäri suomen. Mitä niinistö on tehnyt suomen hyväksi?mitä urkki ei olisi tehnyt moninkertaiseksi. Ja myönnän haluisin niinistön jatkavan presidenttinä kun kaikki muut on perseestä. Ellei li tai sanna asetu ehdolle
Mutta eivät ne hankkeet olleet mitään kannattavia kultamunia, joita kukaan muu ei tajunnut kuin Kekkonen. Se on valitettava tosiasia, että kaikki markkinoiden ulkopuoliset hankkeet ovat aina pois aidosti kannattavasta toiminnasta. Puolisosialistinen talous tarkoitti sitä, että Suomelta jäi joka vuosi saamatta miljoonia ja miljoonia talouskasvua. Sen takia jäimme jälkeen Ruotsista, Norjasta, Länsi-Saksasta... Tukholma ei ollut 1970-luvun suomalaiselle hieno maailmanmetropoli sen takia, että se olisi ollut oikeasti aikaansa edellä, vaan sen takia että Suomi oli aikaansa jäljessä. Nykyajan kokeminen oli siksi niin ihmeellistä ja stockikseen seilaaminen oli vähän sellainen aikamatka. Niin kuin Leningradista Helsinkiin tuleminen.

Itse äänestän Jussi Halla-ahoa, mutta turha näistä gallupeista on vielä innostua kun ei demarien tai kokkareiden ehdokasta ole tiedossa. Sieltä voi tulla kovia nimiä tai voi olla tulematta, mutta tuli kuka tahansa, puoluekoneistot saavat hyvät kampanjat aikaiseksi ja aina löytyy aatteen pohjalta äänestäjiä paljon.
Samoin minä

olen vähän kipuillut että kumpaa mutta kun luin tämän niin valintani on Jussi.

-Yle: Kristillis-isänmaallinen konservatiivi rukoilee joka päivä…..-

Pidin häntä älykkäänä miehenä mutta uskookin satuolentoihin, voi hyvänen aika sentään.

Samoin minä

-Yle: Kristillis-isänmaallinen konservatiivi rukoilee joka päivä…..-

Pidin häntä älykkäänä miehenä mutta uskookin satuolentoihin, voi hyvänen aika sentään.

Samoin minä

Arvojohtaja? Tämä vaimonsa pettäjä?

Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampu..in päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

Yhteistyössä