Niin mäkin luin ensiksiAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa
Mäki luin ensiks noinAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Niin mäkin luin ensiksiAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa
Niin mäkin! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Mäki luin ensiks noinAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Niin mäkin luin ensiksiAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa
Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Mäki luin ensiks noinAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Niin mäkin luin ensiksiAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa
Sä sen sanoit... Mä luen sen niin koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa
Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Niin mäkin! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Mäki luin ensiks noinAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Niin mäkin luin ensiksiAlkuperäinen kirjoittaja otsikkos näyttää:mikä mun pimppii vaivaa