Miika Oikari asuu iglussa Esooossa ja rahoittaa elämänsä keräämällä pulloja ja tölkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun sydäntäni jotenkin lämmittää se, että meillä Suomessa on joissain yksilöissä skyyttiveri edelleen niin vahva, että päädytään tuollaisiin elämänvalintoihin. Ja todennäköisesti täysin tiedostamatta niitä skyyttiesi-isiä ja heidän elämäntapaansa.

Hienoa, että olet seurannut hänen somea. Mies on kärsinyt aiemmin vakavista mt-ongelmista. Luonto on paras terapeutti.
Ihmisten pitää kestää vaikeuksia ja lopettaa turhien asioiden hamuaminen elämäänsä. Olen pitkän aikaa arvaillut mikä tulee jo reilu vuosi sitten lakkautetun kirjakauppamme tilalle. Yllätys pylläri. Eilen kävelin UFF:n ovesta sisään. Iso liiketila täynnä laadukasta tavaraa. Minulla ei ole mitään tarvetta ostaa mitään. Nuorena ostin paljon käytettyä tavaraa. Nyt ylläni on kirpparilta kauan sitten ostamani ihana Benetton-villaliivi. Lömpöpatteri ovat huoltomiehen ansiosta lämpimät. Ennen joulua asuntoni oli kuin iglu.
Ootko lukenut Panu Kailan uuden kirjan?

On metsissä asuneita aina ollut ja tulee olemaan.
Olen tänään pitänyt uutisvapaata. En ole kuunnellut edes musiikkia.
Ihminen voi saavuttaa saman sielunrauhan keskellä hälinää.
Nuori mies vielä etsii itseään ja kokeilee vaihtoehtoja.
Lähiomaiset ovat taatusti hyvin huolissaan nuoresta miehestä.

Olen myös seurannut kyseistä tyyppiä somessa pidempään. Ensin olin varma että kyseessä on joku pirinisti jolla viiraa päästä, mutta pakko myöntää oma erehdys. Todella empaattinen kaveri kyseessä joka elää ilman tukia. Erikoinen elämäntyyli kieltämättä, mutta eiköhän tuo itsekin tiedä että on vain väliaikainen ratkaisu oman itsensä löytämismatkalla.
Saako kysäistä mikä on miehen tiktok kanava kiinnostaisi nimittäin seurata

Yhteistyössä