Miika Oikari asuu iglussa Esooossa ja rahoittaa elämänsä keräämällä pulloja ja tölkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Jos hän joskus luopuu nykyisestä elämäntyylistään, hän lähtee opiskelemaan, Varis kertoo ja astelee Sellon kirjaston portaita ylös. Häntä kiinnostavat eniten psykologia ja sosiaalityö.”

Mikä Miikaa oikein vaivaa?
Luultavasti vallalla oleva oikeistohehemonia ja Kelan tuella elävien halveksunta.
SPR kerää varoja nuorten pahoinvoinnin eliminoimiseksi. Keskustelin eilen kauan kyseiseen tarkoitukseen varoja keräävän feissarin kanssa.
Yleinen ilmapiiri Suomessa on kärjistynyt, polarisoitunut eli kahtiajakautunut. Somessa tärkeintä on itsensä ylentäminen ja toisten alentaminen. Ehkä tämä on Viimeisten kiusausten aikaa. Katsoin Yle Areenalta oopperan vierailun New Yorkissa vuonna 1983. Totta se on. Akustiikka ratkaisee.

Olen seurannut kaveria tiktokissa ja täytyy sanoa että vahva, erittäin pohdiskeleva tyyppi, erittäin fiksu ja älykäs. Ei käytä yhteiskunnan tukia. Kun hän saa pohdittua mikä hän on niin hän on entistä vahvempi tyyppi.

Olen seurannut kaveria tiktokissa ja täytyy sanoa että vahva, erittäin pohdiskeleva tyyppi, erittäin fiksu ja älykäs. Ei käytä yhteiskunnan tukia. Kun hän saa pohdittua mikä hän on niin hän on entistä vahvempi tyyppi.
Hienoa, että olet seurannut hänen somea. Mies on kärsinyt aiemmin vakavista mt-ongelmista. Luonto on paras terapeutti.
Ihmisten pitää kestää vaikeuksia ja lopettaa turhien asioiden hamuaminen elämäänsä. Olen pitkän aikaa arvaillut mikä tulee jo reilu vuosi sitten lakkautetun kirjakauppamme tilalle. Yllätys pylläri. Eilen kävelin UFF:n ovesta sisään. Iso liiketila täynnä laadukasta tavaraa. Minulla ei ole mitään tarvetta ostaa mitään. Nuorena ostin paljon käytettyä tavaraa. Nyt ylläni on kirpparilta kauan sitten ostamani ihana Benetton-villaliivi. Lömpöpatteri ovat huoltomiehen ansiosta lämpimät. Ennen joulua asuntoni oli kuin iglu.

Hienoa, että olet seurannut hänen somea. Mies on kärsinyt aiemmin vakavista mt-ongelmista. Luonto on paras terapeutti.
Ihmisten pitää kestää vaikeuksia ja lopettaa turhien asioiden hamuaminen elämäänsä. Olen pitkän aikaa arvaillut mikä tulee jo reilu vuosi sitten lakkautetun kirjakauppamme tilalle. Yllätys pylläri. Eilen kävelin UFF:n ovesta sisään. Iso liiketila täynnä laadukasta tavaraa. Minulla ei ole mitään tarvetta ostaa mitään. Nuorena ostin paljon käytettyä tavaraa. Nyt ylläni on kirpparilta kauan sitten ostamani ihana Benetton-villaliivi. Lömpöpatteri ovat huoltomiehen ansiosta lämpimät. Ennen joulua asuntoni oli kuin iglu.
Koska sä muutat asumaan lumiluolaan?

Olen myös seurannut kyseistä tyyppiä somessa pidempään. Ensin olin varma että kyseessä on joku pirinisti jolla viiraa päästä, mutta pakko myöntää oma erehdys. Todella empaattinen kaveri kyseessä joka elää ilman tukia. Erikoinen elämäntyyli kieltämättä, mutta eiköhän tuo itsekin tiedä että on vain väliaikainen ratkaisu oman itsensä löytämismatkalla.

Yhteistyössä