Miiiiksi sitä vauvamahaa pitää oiiiikein työntää eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Kun otetaan kuva?
Katselin vaan tossa toisessa paikassa vauvamasu kuvia ja ihan tekee kipeetä kun näyttää kauheen vaikealtakin punkea sitä mahaa niiiiiiin kauheesti eteenpäin että näyttäis isommalta, eikä edes näytä, kipeältä vaan ja todella hassulle kun selkä ihan mutkalla..
Siis mietin vaan tällei ääneen että miksi :whistle:
Kun mullakin toi masu pieni, eikä tosta enää taida kasvaakkaan, sf 31,5cm ja viikkoja jo kuiteski 38, mut ihan ylpeä olen tästäkin minimasusta ilman että tarvis selkä vääränä sitä eteenpäin taivuttaa! :heart:

Kun nyt tuli vauvamasuista puhetta, niin tällaisen löysin netistä.. mun mielestä jotenkin kaunis ajatus tässä "kuvasarjassa" :heart:

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=2

no varmaan siks kun se vauvamaha on niin ihana ja siitä on sit sit niin ylpeä.Mä ainakin halusin kokoajan et maha näkyis enemmän ja enemmän.On se niin ihana juttu. Vähän hassu kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mä oon huomannu saman,kun oon joskus katellu masukuvia :D

Mullakin näkyy jo vähän ja viikkoja 15+4 :heart:

Se näyttääkin niin kauheen inhottavalta, kun mulla ainakin naksahtais selkä kun tollei kärvistelisin :p

Alkuperäinen kirjoittaja muua:
no varmaan siks kun se vauvamaha on niin ihana ja siitä on sit sit niin ylpeä.Mä ainakin halusin kokoajan et maha näkyis enemmän ja enemmän.On se niin ihana juttu. Vähän hassu kysymys.

No mut mäpä oonkin tyytyväinen mun mahaani juuri sellaisena kun se on enkä uritä siitä väkisin muuta vääntää :D

Miten sulla on sipuli muutes mennyt raskaus?

Jokos olis oireita, että pian se sielät tupsahtaa? :heart:

Itsellä on nyt alkanut tulemaan supistuksia päivittäin, osa kipeitä jo osa ei..Mutta ei mitenkään säännöllisesti. Sais kait tuo tuolta jo kotiutua :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Kun nyt tuli vauvamasuista puhetta, niin tällaisen löysin netistä.. mun mielestä jotenkin kaunis ajatus tässä "kuvasarjassa" :heart:

Toi on ainaki todellisuutta

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
No ehkä nää vaan on niin ylpeitä siitä ja siksi haluavat sitä esille tuoda. eikai sen ketään pitäisi ärsyttää :)

Ei se ärsytä, se on vaan mun mielestä typerän näköistä :D
Eli lähinnä vaan huvittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

No mut mäpä oonkin tyytyväinen mun mahaani juuri sellaisena kun se on enkä uritä siitä väkisin muuta vääntää :D

no herrajjestas,niin mäkin olin vaikkei se nyt niin iso koskaan ollutkaan. Olin vaan niin ilonen et halusin et se näkyy ja kauas! Tuskin nää jotka sitä esiin työntää niin ovat mitenkään tyytymättömiä omiin vatsoihinsa. Outo ajatus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Miten sulla on sipuli muutes mennyt raskaus?

Jokos olis oireita, että pian se sielät tupsahtaa? :heart:

Itsellä on nyt alkanut tulemaan supistuksia päivittäin, osa kipeitä jo osa ei..Mutta ei mitenkään säännöllisesti. Sais kait tuo tuolta jo kotiutua :xmas:

No tässähän tää kipuillessa :headwall:
Liitoskivut vaan pahenee, mikäli mahdollista ja jomottaa jatkuvasti..
Liikkuminen vaikeeta, istuminen ja nouseminen tuskaa ja maatessakin sattuu ja jotain pieniä sähköshokkeja iskee tohon oikeeseen jalkaan jatkuvasti :D
Oisin joo ihan kypsä jo synnyttämään :p

Alkuperäinen kirjoittaja Uniqe:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Miten ton kuvan saa isommaks?!?!?
t.tumpelo

Klikkaamalla sitä kuvaa.. niin avautuu uuten ikkunaan isommaksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

no herrajjestas,niin mäkin olin vaikkei se nyt niin iso koskaan ollutkaan. Olin vaan niin ilonen et halusin et se näkyy ja kauas! Tuskin nää jotka sitä esiin työntää niin ovat mitenkään tyytymättömiä omiin vatsoihinsa. Outo ajatus.

No outoja on sunkin ajatukses :D
Sori nyt vaan mut musta se on huvittavaa ja sillä sipuli!
Kyllä mun mahani on huomattu ja kauas ilman pullisteluja ja sillä sipuli!

Näin kai se on. MUlla on kyllä pullahtanut ihan työntämättäkin jo varhain ja ollut vähän turhankin iso.

Ennen aina haikeena katselin vauvamahoja, nykyään en enää ollenkaan. Oma vauvakiintiö on täysin täysi.

Mut ymmärrän kyllä odottavan äidin ylpeyden.

Alkuperäinen kirjoittaja Uniqe:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Miten ton kuvan saa isommaks?!?!?
t.tumpelo

Klikkaamalla sitä kuvaa.. niin avautuu uuten ikkunaan isommaksi ;)

NO eihän! Onkohan mulla joku esto täs pääl...hmm...no mut kiitti enivei! :)

Jaa, en mää vaan tiiä. Mun ei tarvi pullistaa omaa pötsiäni, näkyy vaikkei ois väliksikään. Musta olis parempi että mitä myöhempään raskaus huomattaisiin. :saint: Ihan vaan niiden päivittelyiden takia. :whistle: Minusta ei ole otettu ikinä ainuttakaan masukuvaa, eikä oteta. Välttelen kameraa viimeiseen asti. En nimittäin oo lainkaan valokuvauksellinen. :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Ja mä aina ihmettelin et miks pitää kävellä kun ankka alusta asti mut kyl sit huomasin itsekkin tekeväni samaa....johtui varmaan liitoskivuista:)

Liitoskivuista kyllä!
Huomasin sen tässä kolmannessa raskaudessa että alan muistuttaa pingviiniä :D
Aiemmissa ei noita kipuja ollutkaan!

Yhteistyössä