Ä
äiti
Vieras
ovat meinaan päiväkodissa sitä mieltä että pitää perhetyöntekijän kanssa tehä yhteistyötä pojan käytöksen takia!! ja mä olen sitä mieltä että mitään perhetyöntekijää ei tarvita kun se ei pysty tuota lasta muuttamaan! ennemmin avun voisi tuoda kunnon tutkimukset. itte oon epäillyt 2v saakka että on ylivilkkaushäiriö, nyt ikää on 4v 4kk, en oo mihinkään ottanut yhteyttä kun oon jostain lukenut että vasta 5v voi varmasti diagnosoida tämän. mutta nyt alkaa oma kuuppa kiehua jos pojan käytöksen takia pk johtaja uhkailee epäsuorasti ls ilmoituksella jos ei perhetyöntekijää huolita= emme muka ole yhteistyö kykyisiä. joo poika on jonossa perheneuvolan lastenpsykologille mutta sinne on puolen vuoden jono mille minä en voi MITÄÄN! mä mitään perhetyöntekijää tarvi,eikä poikakaan siitä hyödy kun aika varmasti on kyse tarkaavuus/ylivilkkaushäiriöstä, siihen tarvii käsittääkseni vähän toisenlaista tukea. mutta tottakai meidän pk johtaja on ensimmäisenä syyllistämässä kotioloja kun poika oireilee. saa täti kun huusi minulle puhelimessa kun en suostunut hänen pompoteltavaksi (koetti määrätä kuka saa lapseni hoidosta hakea), yms
eli mä haluan asioita eteenpäin ja tätille mustaa valkoisella siitä mikä käytöksen taustalla on/miten lapsen kanssa toimitaan hankalissa tilanteissa. tosin mulla ei ole mitään ongelmia enään sen suhteen mutta pk hoitotäteillä on. mutta kyse ei tietenkään voi olla siitä että he eivät osaa, vaan vanhemmissahan se syy aina on.
ihme juttu että edellisessä ryhmässä käytös ei ollut niin hankalaa kuin rryhmän muututtua syksyllä.
eli mä haluan asioita eteenpäin ja tätille mustaa valkoisella siitä mikä käytöksen taustalla on/miten lapsen kanssa toimitaan hankalissa tilanteissa. tosin mulla ei ole mitään ongelmia enään sen suhteen mutta pk hoitotäteillä on. mutta kyse ei tietenkään voi olla siitä että he eivät osaa, vaan vanhemmissahan se syy aina on.
ihme juttu että edellisessä ryhmässä käytös ei ollut niin hankalaa kuin rryhmän muututtua syksyllä.