Mihinkähän mies jääny??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vekki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vekki

Vieras
Lähti siis illalla baariin, nyt sitä ei kuulu ei näy.. Oon yrittäny tavottaa puhelimella mutta ei vastaa, ei viesteihin ei puhelimeen. Ja nyt minä jo ajattelen kaikki mahdolliset kauhut päähän. Ei olla asuttu tässä kaupungissa kovinkaan kauaa ja ei niin tuttuja ole tullu että johonki olis menny yöksi...
Päässä pyörii kaikkea.. vieras nainen, putkassa, hakattu tonne tien poskeen, tapettu, ryöstetty..

Toivottavasti sillä on kaikki kunnossa, saa vain tollasella käytöksellä mun pelkäämään kaikkea pahinta.. :(

Joo noikin on käyny mielessä.. On noi ukot täysiä untamoita kun eivät ajattele yhtään nenäänsä pidemmälle ja varsinkin kännissä.. Mutta karseeta tällanen odottaminen ja huolissaan oleminen.
Kai se aikuinen mies osaa kotio tulla.. vai osaako??

No varmasti olisit saanut tiedon, jos hänet olisi hakattu ja toimitettu sairaalaan.
Joten ehkä hän on kuitenkin ihan kunnossa.
Jos tosiaan on putkaan joutunut. Silloin ottavat puhelimenkin pois.
Pääsee kotiin puolen päivän maissa vissiin, jos on putkassa.

Eniten ottaa päähän, kun ei ilmoita mitään.. Mun siskon perhe tulossa meille tänään ja ei jaksais alkaa selittelee miks ei ukko oo kotona.. ketuttaa kympillä!! :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No varmasti olisit saanut tiedon, jos hänet olisi hakattu ja toimitettu sairaalaan.
Joten ehkä hän on kuitenkin ihan kunnossa.
Jos tosiaan on putkaan joutunut. Silloin ottavat puhelimenkin pois.
Pääsee kotiin puolen päivän maissa vissiin, jos on putkassa.

No ei kyllä välttämättä, jos on lompakko viety ja tajuton.
Jos ei kuulu puoleen päivään mennessä, ni soita ensin poliisilaitokselle (putkaan, jos on taipumusta joutua sinne) ja sitten sairaalaan.
Näin mä tekisin.

Mikähän siinä on, että kauhean moni mies jättää ilmottamatta, jos reissu venähtää. Mulla ei kävisi mielessäkään olla laittamatta viestiä jos en jostain syystä tulisi yöksi kotiin...

muistan aikanaan ku EX teki ton muutaman kerran et ei vaivautunu ilmottamaan ku jatkoille meni ja mä sit tietysti idioottina murehdin kans kaikki mahdolliset kauhutapahtumat siitä et mitä sille on voinu tapahtua.

Kun miehes palaa niin sano suoraan miltä susta on tuntunu ja selitä kuinka tärkeää se on et viittii ilmottaa jos meneki jatkoille, ettei toisen tartte turhaan murehtia.

Joo,jos yhtään on paremmassa kunnossa niin päästävät heti aamulla pois.
Onks puhelin auki?jos on niin luulis et josain vaiheessa tajuaa puhelinta kahtoo ja ilmottaa, mut eipä noista miesten ajatusten juoksusta koskaan tiedä

Se on tehny tällasta aiemminki, mutta sillon on ollu kaverilla yötä ja vastannu puhelimeen viim. kasin jälkeen. Nyt ei oo kuulunna yhtikäs mitään.. Oletin että kotiin halukas kumminki tulemaan, muuta tietty jos on löytäny oikein hyvää seuraa, eikä malta irtautua... Putka käyny kyllä myös mielessä.. osaa olla tosi V kännissä, mutta ei lähteny sellasella asenteella illalla...

Kaverin mies tekee tollasia temppuja myös. Mä en uskois mitään selittelyjä aamulla, paitsi putkan ehkä, älkää naiset olko liian sinisilmäsiä. Mä oon 100varma, että miehet jotka muka sammuu kaverin tykö on käynyt vieraissa!

Nyt se viimein vastasi! Jonkun työkaverinsa luona ollu yötä tuolla aika lähellä. Sanoin että olis voinu ilmottaa ja ihan huolissani oon ollu, niin sano että niinpä tietysti ja ei sitä tullu taas ajateltua että ilmottaa olis voinu.. No joka tapauksessa, kunnossa on ja se pääasia. Kummasti se ei oo oppinu mitään 15v. aikana.....

Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:
Nyt se viimein vastasi! Jonkun työkaverinsa luona ollu yötä tuolla aika lähellä. Sanoin että olis voinu ilmottaa ja ihan huolissani oon ollu, niin sano että niinpä tietysti ja ei sitä tullu taas ajateltua että ilmottaa olis voinu.. No joka tapauksessa, kunnossa on ja se pääasia. Kummasti se ei oo oppinu mitään 15v. aikana.....

Miksi pitää mennä työkaverin luo yöksi, kun asuu ihan LÄHELLÄ?? Eikö samalla vaivalla tule kotiin asti?? JOS tämä EI ole provo, ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Aika usein tällasia alotuksia, tulee väkisinkin mieleen PROVO..

Teeppä sama konsti jätä kotiin vahdiksi ja oot "kaljoilla" seuraavan päivän iltaan mitään puhumatta missä oot! Mä kokeilin ja menin suoraan kaveriperheen tykö ja olin siellä enkä missään hurvittelee edes.Arrrrrrvatkaas soiko puhelin monesti ja mielenkiinnolla siellä seurasimme! Kaikki yhdessä totesimme jos se ei auta niin ei sit mikään tuohon "yskään"
Auttoi, kotiin on tullut siitä lähtien tai ainakin soittanut missä on. en oo tarvinnu mietiskellä!
En missään vaihessa ole paljastanu missä olin!Pientä jännistystä molemmin puolin jos kerran tilaa niin sitähän pitää antaa!

Niinpä, provo vois olla, mutta kun ei oo. Ehkä mä oon sitte niin sinisilmänen että uskon sen olleen työkaverin luona.. kyllä taas luottamus katkolla. Monesti oon ajatellu tekeväni samoin heti seuraavalla kerralla kun ite pääsen liikenteeseen, mutta nuo lapset palauttaa kotiin ajoissa. Että sitä pitää olla idiootti ja olla tollasen rentun kanssa, mutta sitä kun rakastaa myös kaikesta huolimatta.. en minäkään niin ihana ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja lintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:

Miksi pitää mennä työkaverin luo yöksi, kun asuu ihan LÄHELLÄ?? Eikö samalla vaivalla tule kotiin asti?? JOS tämä EI ole provo, ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Aika usein tällasia alotuksia, tulee väkisinkin mieleen PROVO..

Mulle tulee ikävä kyllä pikemminkin mieleen, että onko näin monella tosiaankin tämän täpainen parisuhde (siis kun näitä aloituksia on lähes joka vkl). Taidan olla kans sit vähän sinisilmäinen, kun uskon useimmat aloitukset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi mun mies ei kulje baareissa yksin. Välittääkö toisesta oikeesti jos ei vaivaudu edes ilmoittaan, että missä on?

Ole onnellinen siitä!! Noin minäki haluaisin.. Mutta meillä harvoin käydään baarissa yhdessä..

Nyt se tuli kotiin! Saa kuulla kyllä mitä mulla on sanottavana siitä... perkle..

Yhteistyössä