Mihinkähän pojun sukkikset tarhassa katosivat?

Päikkäreille mennessään oli ne riisunut ja laittavat aina vaatteet lokeroihinsa, mut kun oli päikkäreiltä herännyt, ni sukkiksia ei ollutkaan missään. Kukaan ei tiedä, et missä ne voi olla ja kaikki paikat olivat etsineet, mut ei vaan löydy.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
No kyllähän pienillä pojilla voi sukkiksia pitää!!! Ite oon ainakin pojallani pitänyt ehkä n. 2v asti. Ja niitähän on kaikenmaailman spiderman ja puuha pete sukkiksia kaupoissa just poikia varten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
Ei kaadu. Ihmetyttää vaan, et ku olivat aloittaneet heti etsinnän päikkäreitten jälkeen, eli ne ei ollut sit joutuneet kenenkään muun jalkoihinkaan. Ja olivat ihan ihka uudet. Ja miksei pojalla voisi olla sukkahousuja? Kätevämmäthän ne on tälleen yli -20 asteen pakkasilla ni ei ainakaan nilkat vilku kuten vois käydä jos kalsarien lahkeet lähtee sukkien sisältä...
 
vieras
Hyi, meillä ei kukaan tytöistäkään käytä sukkshousuja! Eikä kyllä äitikään!
Mut pk:ssa monesti "häviää " vaatteita/kenkiä toiten päälle ja kottiinkin asti, sieltä ne aina yleensä palautuu!
 
mi
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
No kyllähän pienillä pojilla voi sukkiksia pitää!!! Ite oon ainakin pojallani pitänyt ehkä n. 2v asti. Ja niitähän on kaikenmaailman spiderman ja puuha pete sukkiksia kaupoissa just poikia varten!
AP:N poika liki 4v!!kyllä 2 vuoteen asti, mutta että 4 vuoteen?? :eek: :eek:
 
Hp
Vaatteet on ovelia menemään itsekseen piiloon, mm. patterin takse on mukava mennä kun sieltä on aika vaikea etsiä, sängyn aluset on myös hyviä piiloja ja varsinkin jos on tumman sininen vaate, niin värikin auttaa katoamaan toisten vaatteiden sekamelskaan. Yleensä vaatteet kuitenkin kyllästyvät ajan myötä piiloleikkiin - varsinkin jos kukaan ei enää viitsi etsiä - ja kömpivät itse esiin.
 
muo
kyllä ärsytti pirusti ku pojalta "hävisi" (varmaan varastettiin) upo-uudet toppahanskat,uudet ulkohousut ja uudet kurahanskat,nimikoituja olivat...kirpas pahasti yh:n taloudessa.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
Miks ei pienet pojat voi käyttää sukkikisia???? Kyl mä pidän mun pojalla 1v.9kk. sukkiksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
No kyllähän pienillä pojilla voi sukkiksia pitää!!! Ite oon ainakin pojallani pitänyt ehkä n. 2v asti. Ja niitähän on kaikenmaailman spiderman ja puuha pete sukkiksia kaupoissa just poikia varten!
AP:N poika liki 4v!!kyllä 2 vuoteen asti, mutta että 4 vuoteen?? :eek: :eek:
no voi kamalaa!! :LOL: Kätevät on ja poju itsekkin tykkää. Ja eipä ole ainut tarharyhmänsä poika, joka sukkiksia käyttää. Oli vielä hienot Star Wars-sukkikset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Vaatteet on ovelia menemään itsekseen piiloon, mm. patterin takse on mukava mennä kun sieltä on aika vaikea etsiä, sängyn aluset on myös hyviä piiloja ja varsinkin jos on tumman sininen vaate, niin värikin auttaa katoamaan toisten vaatteiden sekamelskaan. Yleensä vaatteet kuitenkin kyllästyvät ajan myötä piiloleikkiin - varsinkin jos kukaan ei enää viitsi etsiä - ja kömpivät itse esiin.
Nuo oli harmaat joissa mustaa tekstiä ja mustat kuvat. Toivottavasti löytyis. Hoitajat sanoivat, et etsivät uudemman kerran kunhan lapset lähtevät kotiin, ni on vähemmän vaatteitakin paikalla :D
 
jonniska
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
niin? aika usein tuollaista varmaan sattuu, et jotain hukkuu... kaatuuko sun maailmas yhtiin sukkahousuihin? ja miksi ihmeessä POJALLA edes on sukkahousut?? :eek:
Miks ei pienet pojat voi käyttää sukkikisia???? Kyl mä pidän mun pojalla 1v.9kk. sukkiksia.
lue aikaisemmatkin kirjoitukset... PIENELLÄ pojalla ok, mut sellasella 4v kyl hiukka :x
 
shihtzu
Miksiköhän pojille sitten tehdään sukkiksia, jos niitä ei saisi niillä pitää. Kaupassa on ihan myytävänä aika isojakin kokoja. Meidän poitsu täyttää elokuussa 2 ja ajattelin kyllä ensi talvena sillä vielä pitää sukkiksia, on ne sen verran käytännöllisiä ja kyllä tämä äitikin käyttää sukkahousuja, kun joku sanoi ettei äitikään käytä.
 
Äitee
Kyllä meilläkin poika pitää sukkiksia ja ikää on 3 v 7 kk!!! Paljon kätevämmät kuin kalsarit; ei nilkat paljaana vilku ulkona pakkasessa. Eikä kukaan ole nauranut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Oisko joku poika napannut itselleen? Kateus iskenyt? :whistle:
poju yleensä herää päikkäreiltä ekana, koska joko herättävät hänet tai herää itse 35-40 minsan unien jälkeen, eikä sukkiksia ollut lokerossa ollut. Hyvin mahdollista, et on sujauttanut ne ajatuksissaan jonnekkin muualle, mut kumma, ettei niitä löydy mistään! :eek:
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
Kyllä meilläkin poika pitää sukkiksia ja ikää on 3 v 7 kk!!! Paljon kätevämmät kuin kalsarit; ei nilkat paljaana vilku ulkona pakkasessa. Eikä kukaan ole nauranut.
tarhassa isommat lapset alkaa äkkiä ilkkumaan...
 

Yhteistyössä