M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:Lähetin rehtorille ja ko.opelle jo postia, että huomenna on tavattava. Asia on vaan niin räikeä, etten aio siihen jättää...
Onko seuraava kaupungin koulutoimen johtaja?
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Jos se asia on todella vakava ja loukannut aiheettomasti lastasi niin unohtaisin rehtorin ja opettajan kanssa keskustelut. Siitä tulee pelkkää hyshys juttua ja luvataan kauniita asioita ja kun poistut neuvottelusta kaikki unohdetaan.
Suoraan yhteys ylemmälle taholle.
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:Opettaja on saanut pari pilapuhelua. Puhuja on ollut toinen oppilas ja jostakin on itänyt ajatus, että puhelut on soitettu meidän pojan puhelimesta. No, puheluerittelyt kertovat ettei puheluja ole soitettu pojan puhelimesta.
Opettaja on jahdannut poikaa asian tiimoilta pari viikkoa (kuulin vasta tänään) omilla tunneillaan, välitunneilla ja ruokailussa ja tivannut asiaa. Tänään poika oli joutunut olemaan tunnilta pois tämän opettajan "käsittelyssä" ja kirjoittamaan lapun tyyliin "Valehtelin... ja puhelut soitettu minun kännykästäni.." ja allekirjoittamaan lapun. Tämä lappu tuli pojan mukana kotiin ilman selittelyä.
Poika on kauhuissaan ja on aivan sekaisin asian kanssa. Ja minä olen kiukkua täynnä!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Oho... Jopas on opettaja.
Aloita rehtorin ja ko. opettajan kanssa naamasta naamaan. Joskus se riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:Opettaja on saanut pari pilapuhelua. Puhuja on ollut toinen oppilas ja jostakin on itänyt ajatus, että puhelut on soitettu meidän pojan puhelimesta. No, puheluerittelyt kertovat ettei puheluja ole soitettu pojan puhelimesta.
Opettaja on jahdannut poikaa asian tiimoilta pari viikkoa (kuulin vasta tänään) omilla tunneillaan, välitunneilla ja ruokailussa ja tivannut asiaa. Tänään poika oli joutunut olemaan tunnilta pois tämän opettajan "käsittelyssä" ja kirjoittamaan lapun tyyliin "Valehtelin... ja puhelut soitettu minun kännykästäni.." ja allekirjoittamaan lapun. Tämä lappu tuli pojan mukana kotiin ilman selittelyä.
Poika on kauhuissaan ja on aivan sekaisin asian kanssa. Ja minä olen kiukkua täynnä!
Mä olisin varmaan myös aivan täynnä raivoa tossa tilanteessa, mut hienoa et otat ensin yhteyden tähän opettajaan ja rehtoriin kuitenkin.
Tosin mä en välttämättä jättäis asiaa kuitenka siihen, koska tätä ei ole ilmoitettu kotiin heti ja tiedusteltu sieltä asiaa, kyseessä on ilmeisesti alaikäinen lapsi kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:Joo, 9-vuotias. Teen valituksen koulutoimeen joka tapauksessa, mutta haluan kuulla koulun kannan ensin.