Mihin voi tehdä valituksen koulun toiminnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähetin rehtorille ja ko.opelle jo postia, että huomenna on tavattava. Asia on vaan niin räikeä, etten aio siihen jättää...

Onko seuraava kaupungin koulutoimen johtaja?

Muistakaa aina ; lapset ovat meidän kallein omaisuus ja ajakaa heidän asioita , he ovat turvattomia.
Opettajissakin on todella ammattitaidottomia lasten kasvattajia ja sellaiset on saatava kaikkien tietoon ja vaihtamaan ammattia --- opettajan työn on hyvin vaativa ammatti.

Lääninhallitus on se instanssi, johon voi myös ottaa yhteyttä, jos muut eivät ole tuottaneet tulosta. Aina kannattaa lähteä liikkeelle esimiehestä ja kivuta tikkaita pitkin ylös saakka, jos asia jää huomiotta jossain portaassa.

Jos se asia on todella vakava ja loukannut aiheettomasti lastasi niin unohtaisin rehtorin ja opettajan kanssa keskustelut. Siitä tulee pelkkää hyshys juttua ja luvataan kauniita asioita ja kun poistut neuvottelusta kaikki unohdetaan.

Suoraan yhteys ylemmälle taholle.

Opettaja on saanut pari pilapuhelua. Puhuja on ollut toinen oppilas ja jostakin on itänyt ajatus, että puhelut on soitettu meidän pojan puhelimesta. No, puheluerittelyt kertovat ettei puheluja ole soitettu pojan puhelimesta.

Opettaja on jahdannut poikaa asian tiimoilta pari viikkoa (kuulin vasta tänään) omilla tunneillaan, välitunneilla ja ruokailussa ja tivannut asiaa. Tänään poika oli joutunut olemaan tunnilta pois tämän opettajan "käsittelyssä" ja kirjoittamaan lapun tyyliin "Valehtelin... ja puhelut soitettu minun kännykästäni.." ja allekirjoittamaan lapun. Tämä lappu tuli pojan mukana kotiin ilman selittelyä.

Poika on kauhuissaan ja on aivan sekaisin asian kanssa. Ja minä olen kiukkua täynnä!

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Jos se asia on todella vakava ja loukannut aiheettomasti lastasi niin unohtaisin rehtorin ja opettajan kanssa keskustelut. Siitä tulee pelkkää hyshys juttua ja luvataan kauniita asioita ja kun poistut neuvottelusta kaikki unohdetaan.

Suoraan yhteys ylemmälle taholle.

Ajatuksena ei todellakaan ole unohtaa asiaa. Teen asian selväksi, että joka tapauksessa teen valituksen ylöspäin niin kauan, että jotain tapahtuu!

Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:
Opettaja on saanut pari pilapuhelua. Puhuja on ollut toinen oppilas ja jostakin on itänyt ajatus, että puhelut on soitettu meidän pojan puhelimesta. No, puheluerittelyt kertovat ettei puheluja ole soitettu pojan puhelimesta.

Opettaja on jahdannut poikaa asian tiimoilta pari viikkoa (kuulin vasta tänään) omilla tunneillaan, välitunneilla ja ruokailussa ja tivannut asiaa. Tänään poika oli joutunut olemaan tunnilta pois tämän opettajan "käsittelyssä" ja kirjoittamaan lapun tyyliin "Valehtelin... ja puhelut soitettu minun kännykästäni.." ja allekirjoittamaan lapun. Tämä lappu tuli pojan mukana kotiin ilman selittelyä.

Poika on kauhuissaan ja on aivan sekaisin asian kanssa. Ja minä olen kiukkua täynnä!

Mä olisin varmaan myös aivan täynnä raivoa tossa tilanteessa, mut hienoa et otat ensin yhteyden tähän opettajaan ja rehtoriin kuitenkin.
Tosin mä en välttämättä jättäis asiaa kuitenka siihen, koska tätä ei ole ilmoitettu kotiin heti ja tiedusteltu sieltä asiaa, kyseessä on ilmeisesti alaikäinen lapsi kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:o Oho... Jopas on opettaja.

Aloita rehtorin ja ko. opettajan kanssa naamasta naamaan. Joskus se riittää.

Omalla kohdalla ei riitä, valituksen teen joka tapauksessa. Mielestäni on turha ihmetellä, jos jotkut vanhempana mennään kouluihin ammuskelemaan jos lapsia aletaan jo 9v kohdella koulussa näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Mä olisin varmaan myös aivan täynnä raivoa tossa tilanteessa, mut hienoa et otat ensin yhteyden tähän opettajaan ja rehtoriin kuitenkin.
Tosin mä en välttämättä jättäis asiaa kuitenka siihen, koska tätä ei ole ilmoitettu kotiin heti ja tiedusteltu sieltä asiaa, kyseessä on ilmeisesti alaikäinen lapsi kuitenkin.

Joo, 9-vuotias. Teen valituksen koulutoimeen joka tapauksessa, mutta haluan kuulla koulun kannan ensin.

Joo, 9-vuotias. Teen valituksen koulutoimeen joka tapauksessa, mutta haluan kuulla koulun kannan ensin.

Mulla on reilu 10v ikänen neiti ja tasan tarkkaan tekisin valituksen ihan mihin vaan jos häntä kohtaan noin toimittais.

Yhteistyössä