S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):soita terveyskeskukseen ja kysy sieltä.
olen myös joskus tehnyt valituksen, ja sain toisen tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hänen esimiehelle tietenkin .
Ei pidä turha herkkä olla ja pahastua jokaisesta neuvosta.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hänen esimiehelle tietenkin .
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hänen esimiehelle tietenkin .
Neuvosta? Ensinnäkin kun menin tuonne, punnitsi ja mittasi hän lapseni (4kk). Jonka jälkeen neuvolantäti kysyi mitä syötän lapselleni koska lapseni on niin lihava!! 63cm ja 7,0kg. Meni sitten valitamaan lapsen lihavuutta lääkärillekkin, lääkäri sanoi mulle kuitenkin että ihan normaalin kokoinen lapsi on. No eipä siinä mitään, kun siirryttiin lääkärin puolelta takaisin neuvolaan neuvolantäti kysyi miksi törmäilemme seiniin! Olin että niin mitä, sanoi kun on jälkiä silmissä, lapsellani on "haikaran puremat" kummassakin luomessa ollut syntymästään asti, siinä seiniin tömäilyt! Sitten kun lapsi sai piikin, neuvolantäti yhtäkkiä hättääntyi ja kysyi "mikä ihme lapsella on jalassa". Minä että mikä, lapsella oli pieni pipi, oli raapaissut kynnellä, sellainen neulanpiston kokoinen jälki. Minä siihen että oisko kynnellä raapaissut. Neuvolantäti kysyi sitten "Niin ette kuitenkaan neulalla pistele lasta" Kuka vitun valopää neulalla pistelis omaa lastaan???
Anteeksi jos pahastuin, mutta mielestäni tuo oli todella törkeää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja salolainen:No huh huh! Kas kun ei kysynyt vielä lisäksi että pahoinpiteletkö lasta tms. Tosi törkeetä kyllä mun mielestä.
Tee se valitus ja vaihda hoitajaa ei tuollaista tarvitse sietää!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hänen esimiehelle tietenkin .
Neuvosta? Ensinnäkin kun menin tuonne, punnitsi ja mittasi hän lapseni (4kk). Jonka jälkeen neuvolantäti kysyi mitä syötän lapselleni koska lapseni on niin lihava!! 63cm ja 7,0kg. Meni sitten valitamaan lapsen lihavuutta lääkärillekkin, lääkäri sanoi mulle kuitenkin että ihan normaalin kokoinen lapsi on. No eipä siinä mitään, kun siirryttiin lääkärin puolelta takaisin neuvolaan neuvolantäti kysyi miksi törmäilemme seiniin! Olin että niin mitä, sanoi kun on jälkiä silmissä, lapsellani on "haikaran puremat" kummassakin luomessa ollut syntymästään asti, siinä seiniin tömäilyt! Sitten kun lapsi sai piikin, neuvolantäti yhtäkkiä hättääntyi ja kysyi "mikä ihme lapsella on jalassa". Minä että mikä, lapsella oli pieni pipi, oli raapaissut kynnellä, sellainen neulanpiston kokoinen jälki. Minä siihen että oisko kynnellä raapaissut. Neuvolantäti kysyi sitten "Niin ette kuitenkaan neulalla pistele lasta" Kuka vitun valopää neulalla pistelis omaa lastaan???
Anteeksi jos pahastuin, mutta mielestäni tuo oli todella törkeää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Oho, olipa tosiaan törkeä neuvolatäti. Kyl mäkin valituksen tollasesta tekisin ja vaatisin toista tätöstä.
Eikä lapsesi oo lihava, meiän vauva nyt 6kk oli 4kk ikäsenä 62.8cm ja 8420g. Jokanen kasvaa omaa tahtiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä:meilläpä on ihan ihmeellinen neuvolalääkäri. Sanoi mulle kun odotin käytävässä hänen luo pääsyä "Mitä oliko sullakin aika, voi vittu" Ihanaa mennä sitä vittua sitten tuon jälkeen esittelemään, raskausajan tarkistus kun oli.