Mihin voi lahjoittaa/viedä pehmoleluja, pieneksi jääneitä vaippoja jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerran sain mukavasti laitettua pienen vaippapaketin huutisostajan matkaan, kun myin babybornin ja annoin ystävällisesti vielä paketillisen vaippoja puliväkisin mukaan, tokihan se babyborn vaipat tarvitsee :D

Hei kaikille!

Sattumalta osui tämä teidän foorumi Googlehaulla kun etsin ambulanssiin liittyvää juttua :D Mutta samalla voin vastata tässä ketjussa esiintyvään kysymykseen: Meidän ambulanssissa on pieniä pehmoleluja, joita on jaettu pienille potilaille. Saimme lahjoituksena joltain päiväkodilta ison laatikollisen näitä leluja (pienehköjä, sillä ambulansseissa on aika vähän tilaa). Olen ojentanut monelle pienelle potilaalle matkan ajaksi ja sairaalaan turvaksi pienen pehmoeläimen tms. Niiden ansiosta sairastminen, tai loukkaantuneeksi joutuminen on ollut edes hieman inhimillisempää. Ja voin sanoa että itsekin olen kokenut liikuttavia hetkiä ojentaessani ässänä hihasta kivan pörrölelun, ja kuullessani että "tästä tulee mun toinen lempiunilelu!"

Varmaankin paikalliselta ambulanssipalvelun tuottajalta voi kysäistä kiinnostusta vanhoista pehmoleluista! Uskon että monessa paikassa ne otetaan mielellään vastaan, jos ovat puhtaita ja ehjiä :)

Yhteistyössä